پاسخ سوبوسلای به سرمربی لیورپول: خودم هم انتظار بیشتری از خودم دارم!

دومینیک سوبوسلای امیدوار است گل های بیشتری برای لیورپول به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا،  آرنه اسلوت سرمربی لیورپول بعد از بازی با وستهام در جام اتحادیه عنوان کرد که انتظار گل و پاس گل بیشتری از دومنیک سوبوسلای بازیکن مجارستانی اش دارد. هافبک ۲۳ ساله درباره انتظارات اسلوت از خود گفت: من هم می‌خواهم گل های بیشتری بزنم و بیشتر پاس گل بدهم. امیدوارم اگر برای هم تیمی‌هایم موقعیت‌های گلزنی ایجاد می‌کنم، بتوانند از آن استفاده کنند. نقش من کمی با فصل گذشته متفاوت شده است اما به کارم ادامه خواهم داد.

به گزارش ساکرنت، لیورپول که در لیگ برتر خوب ظاهر شده است در جام اتحادیه انگلیس هم توانست برابر وستهام با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد تا عملکرد خوبش در این فصل ادامه داشته باشد.

قرمزها با ۱۲ امتیاز و یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. شاگردان اسلوت مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیز به برد رسیدند و شروع خوبی در این رقابت‌ها داشتند.

هافبک مجارستانی لیورپول در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم، جدا از بازی با ناتینگهام فارست که شکست خوردیم در بقیه بازی ها خوب ظاهر شدیم اما این فوتبال است، پیش فصل فشرده بود و طبیعی است در شروع کمی قدرت قبل را نداشته باشیم.

لیورپول در هفته ششم لیگ برتر فردا شنبه ۷ مهر در دیداری خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070604342
  • خبرنگار : 71460