ضرورت ارتقای نشاط اجتماعی در اراک

شهردار اراک گفت: بایستی شهرها را به لحاظ نشاط، ترافیک، آلودگی و زیبایی‌های بصری ارتقا دهیم تا مردم نشاط اجتماعی داشته باشند. علیرضا محمودی، ۵ مهر ماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام قوا جنگیدند تا امروزه ایران اسلامی در سطح جهان مقتدر باشد. وی افزود: شهر اراک، شهری است که به لحاظ زیرساخت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و لجستیکی جزو بهترین شهرهای ایران است. ما بایستی این زیرساخت‌ها را در راستای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم اراک به بالفعل تبدیل کنیم. محمودی اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس تلا

علیرضا محمودی، ۵ مهر ماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام قوا جنگیدند تا امروزه ایران اسلامی در سطح جهان مقتدر باشد. 

وی افزود: شهر اراک، شهری است که به لحاظ زیرساخت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و لجستیکی جزو بهترین شهرهای ایران است. ما بایستی این زیرساخت‌ها را در راستای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم اراک بالفعل تبدیل کنیم.

محمودی اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس تلاش می‌کردیم شهرها را از دست دشمن حفظ کنیم، اکنون نیز باید شهرها را به لحاظ نشاط، ترافیک، آلودگی و زیبایی‌های بصری ارتقا دهیم تا مردم نشاط اجتماعی داشته باشند و با وجود فقر اقتصادی که برخی‌ از اقشار با آن درگیر هستند، حداقل بتوانیم محیط خوبی را برای آنها فراهم کنیم. 

شهردار اراک تصریح کرد: لیاقت مردم اراک بیش از این است و تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح زندگی مردم در سنگر شهرداری خواهیم کرد.

محمودی با بیان اینکه شورای شهر اراک همراه و همگام با شهرداری اراک است گفت: شورای شهر در ارائه برنامه‌ها و در نظارت بر امور از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده‌ است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070504226
  • خبرنگار : 50598