فرماندار جدید اردستان انتخاب شد

در مراسمی ضمن تقدیر از خدمات سید محمدهادی احمدی طباء، فرماندار سابق اردستان، علیرضا فرحبخش به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

محمدرضا جان نثاری، امروز(پنجشنبه، ۵ مهرماه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اردستان، اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه تمامی نشدنی است و هنر آن است که افراد بتوانند گنج را از این گنجینه خارج کنند. اگر توانسته بودیم تمام گنج‌های دفاع مقدس را استخراج کنیم و در کشور به کار بگیریم امروز با خیلی از چالش‌ها مواجه نبودیم.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: سخنان روز گذشته رهبر انقلاب یک فرمایش معمولی و صحبت ارشادی نبود بلکه یک هشدار و هوشیارباش جدی و یک فرمان عملیاتی در مقابل یک توطئه بسیار بزرگ در کشور بود. رهبرانقلاب تاکید داشتند نباید بستری فراهم شود تا پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن در داخل کشور برافراشته شود.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه نفوذ فرهنگی یعنی مردم را با استفاده از بسترهایی از اینکه انقلاب کردند، پشیمان کنیم، گفت: جامعه را به سمت بی هویتی، ولنگاری و بی حجابی بردن و ترویج ازدواج سفید و سگ را به جای بچه درخانه نگه داشتن یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم خواهد بود.

جان نثاری با اشاره به خدمات و افتتاح پروژه‌های نیمه تمامی که در دولت سیزدهم انجام شد، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در استان اصفهان یکی از شاخص ترین خدمات دولت سیزدهم بود.

وی از سرپرست جدید فرمانداری اردستان خواست از حقوق مردم شهرستان اردستان دفاع کند و تمام وقت خود را برای خدمت‌رسانی به مردم صرف نماید و مراقب بیت‌المال باشد. همچنین روسای ادارات شهرستان موظف خواهند بود حول محور فرماندار خدمات اجرایی خود را انجام دهند و از افراد دیگر دستور نگیرند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070504089
  • خبرنگار : 50121