امام جمعە سنندج:

احداث کارخانە مادر و جلوگیری از خام‌فروشی در کردستان ضروری است

امام جمعە سنندج گفت: قطعا با وجود استاندار جوان و توانا اهل سنت بیشتر می‌توان در راستای ایجاد کارخانە مادر در استان و اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی در استان کردستان گام برداشت.

ماموستا  فایق رستمی امروز (پنجم مهر) در پنجمین جلسە شورای اداری استان مردم را ولی نعمت مسئولان خواند و اظهار کرد: خواستە مردم استان کردستان از مسئولان شنیدن شکوایە آن‌ها، رسیدگی بە خواستەهای بە حق مردم، توجە بە موضوع حاشیەنشینی، حضور در بین مردم و مدارا با آن‌ها و ایجاد اشتغال برای جوانان است کە باید بە صورت جدی مورد توجە قرار گیرد.

ماموستا رستمی اظهار کرد: امیدواریم استاندار جدید استان کردستان با شناختی کە از این استان دارند و باتوجە بە سوابق اجرایی و وجهە خوبی کە در میان مردم استان دارند، زمینە پیشرفت و ترقی استان کردستان را فراهم کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان و ارگان‌ها باید همە با هم همراە و همگام باشند و در راستای رفع فقر این مردم شریف و نجیب کە در راە انقلاب جان خود را فدا کردند، گام بردارند.

ماموستا رستمی در ادامە سخنان خود بیان کرد: مسئولان از منابع طبیعی موجود در استان کردستان، وجود مرز ترانزیتی، معادن و ... در راستای رفع مشکلات استان کردستان بهرەبگیرند.

وی تصریح کرد: قطعا با وجود استاندار جوان و توانا اهل سنت بیشتر می‌توان در راستای ایجاد کارخانە مادر در استان و اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی در استان کردستان گام برداشت.

ماموستا رستمی افزود: کردستان استان با ظرفیتی در حوزە اقتصادی، منابع طبیعی، گردشگری و مرز و ... است کە استفادە صحیح از این ظرفیت‌ها بسیاری از مشکلات استان را حل خواهد کرد.

وی مردم را ولی نعمتان مسئولان عنوان و بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد.

دولت کارگر مردم است

در ادامە حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نمایندە ولی فقیە در استان کردستان اظهار کرد: حضرت امام علی فرمودند کە مردم بە ادب و فرهنگ و تربیت محتاج‌تر از طلا و نقرە هستند و چە بسیار افرادی کە چە بسا ثروتمندتر و عالم‌تر است اما فاقد ادب و اخلاق است.

وی یکی از جلوات ادب را مدارا با مردم عنوان کرد و گفت: ما برای همە مردم کار می‌کنیم و  دولت کارگر مردم است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070503904
  • خبرنگار : 50294