مشاور فرمانده کل قوا:

مواجهه با چالش‌های روز جامعه باید هوشمندانه باشد

مشاور فرمانده کل قوا گفت: همه ما باید در چالش‌های روز جامعه هوشمندانه حرکت کنیم و تصمیم‌گیری‌های حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری واگذار کنیم تا با توصیه‌های این عالم فرزانه بتوانیم ملتی همیشه پیروز باشیم. 

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه ۵ مهر در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان قزوین که در مجموعه سپاه پاسداران استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد بروز برخی چالش‌های داخلی و خارجی هستیم که تنها راه برون رفت از آنها توجه و تابعیت رهبری و حرکت در خط رهبری است.

وی افزود: ملت ایران بزرگترین سرمایه‌های کشور هستند که تاریخ نشان داده در تمامی برهه‌های حساس دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده و همواره ولایت‌مدار بوده و در خط رهبری حرکت می‌کنند.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: همه ما باید در چالش‌های روز جامعه هوشمندانه حرکت کنیم و تصمیم‌گیری‌های حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری واگذار کنیم تا با توصیه‌های این عالم فرزانه بتوانیم ملتی همیشه پیروز باشیم. 

سردار پاسدار صفوی بیان کرد: انسان متعالی بیشتر از اینکه به خود توجه کند، به موضوعات و مسائل مهمی همچون امنیت، مصلحت و مشکلات کشور اهمیت می‌دهد و متناسب با آن می‌اندیشد، بنابراین اکنون که در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داریم باید فهم و درک درستی نسبت به بینش و بیانات رهبری پیدا کنیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای محور مقاومت، عنوان کرد: اعمالی که توسط این رژیم جنایتکار در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت مستقیم اروپا و آمریکا بوده و اسرائیل هرگز در این جنایات تنها نیست.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان توصیه‌ای به بسیجیان افزود: وصیت من به شما بسیجیان این است که در مرحله نخست فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را خوب بشناسید، چون بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است که باید آن را فهمید و به آن عمل کرد و در ترویج مفهوم بسیج به نسل جدید از هیچ تلاشی دریغ نکنید. جوانان و نوجوانان هرکدام به صورت فردی و گروهی باید در شناخت شهدا پیشگام باشند و به سراغ تفکرات و اندیشه‌های آنها بروند.

وی در پایان گفت: امروز فرصت مغتنمی است که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرده و از اخبار و واقعیت‌های دوران جنگ آگاه شویم، همچنین تغییر و تحولات محیطی و اجتماعی کوشش کنیم تا با بصیرت و آگاهی جریان مثبتی در فضای مجازی ایجاد شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070503885
  • خبرنگار : 50560