نایب رئیس شورای شهر عنوان کرد

گلایه مردم از ترافیک کامیون‌ها در خیابان‌های بوشهر

نایب رئیس شورای شهر بوشهر از گلایه مردم بوشهر ازترافیک کامیون ها در خیابان طالقانی و گمرک این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حیدر رفاهی امروز پنجشنبه ۵ مهرماه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با اشاره به واقعه دردناک تخریب معدن طبس و تسلیت درگذشت معدنچیان، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ‌با بیان اینکه تخریب بدون مجوز مدرسه عصمت در آستانه سال تحصیلی جدید در حالی که شهر بوشهر با کمبود مدرسه مواجه بود، باعث نگرانی شهروندان بوشهری شد.

 وی افزود: خوشبختانه با اقدام جهادی و انقلابی مسئولین استان، بویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس این مدرسه را برای سال تحصیلی جدید آماده نمودند و در روز اول مهر مدرسه افتتاح و بازگشایی شد که این کار ارزشمند قابل تقدیر و قدردانی است. 

رفاهی در ادامه با انتقاد از وضعیت ترافیک کامیون‌ها در ورودی شهر و خیابان طالقانی و ازدحام درب گمرک و اداره بندر گفت: شهروندان مکررا تماس گرفته و از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

وی افزود: علاوه بر بحث ترافیک، این مساله باعث آسیب رساندن به تاسیسات شهری می‌شود که انتظار داریم اداره بندر، گمرک و پلیس راهور تمهیداتی اتخاذ کنند و یک ساماندهی ایجاد نموده که از این شرایط خارج شویم. 

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورا در پایان خواستار تعیین تکلیف خیابان غذا، پروژه ساحل سازی در اراضی ۶۰ متری رها سازی شده در حریم دریا و ساماندهی جمعه‌بازار شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070503846
  • خبرنگار : 50963