رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران:

سخنرانی رییس‌جمهور در سازمان ملل براساس عزت، حکمت و مصلحت بود

رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران گفت: سخنرانی رییس‌جمهور در سازمان ملل قابل ستایش و بر اساس معیارهای عزت، حکمت و مصلحت بود.

مهدی یونسی رستمی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مطمئنا دیدارهای دکتر پزشکیان با مسئولین ارشد کشورهای دیگر از جمله فرانسه، ترکیه، سوئیس و غیره در آمریکا، بر اساس منافع کشورمان بوده است، اظهار کرد: سخنان دکتر پزشکیان هم در سازمان ملل و هم در دیدار با مسئولین رسانه‌های آمریکایی، شجاعانه، حکیمانه و صادقانه و در راستای برقراری گفت‌وگو، تعامل و صلح در دنیا بود.

وی افزود: برای حل مشکل تحریم‌ از جمله رفع تحریم دارو، باید با کشورهای دیگر گفت‌وگو کنیم تا آنها این رفتار ظالمانه را کنار بگذارند و دکتر پزشکیان با علم به این موضوع با حفظ عزت جمهوری اسلامی، به دنبال گشایش است.

یونسی با دعوت به وفاق ملی، اظهار کرد: شرط موفقیت ایران در مسیر گفت‌وگو با کشورهای دنیا، ابتدا اتحاد و همدلی در داخل است و اینکه همزمان با سفر رییس‌جمهور به آمریکا، عده‌ای در داخل کشورمان او را تخریب کردند، اقدامی بر خلاف وفاق ملی بود.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سخنان صلح‌جویانه‌ی دکتر پزشکیان در سازمان ملل، تصریح کرد: تاکید رییس‌جمهور بر اینکه ما با هیچ کشوری جنگ و دعوا نداریم، نشان می‌دهد سیاست ایران بر مبنای گفت‌وگو و صلح با حفظ عزت کشورمان است.

یونسی ادامه داد:  اعلام همکاری برای ساختن دنیایی بهتر با کمک همسایگان و قدرت‌های جهانی آنهم از جایگاه برابر که رییس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل به آن اشاره کرد نشان می‌دهد، سیاست ایران بر پایه صلح و رفع تبعیض‌ها و تحریم‌ها در دنیا است.

یونسی در پایان ابراز امیدواری کرد اثرات مثبت سفر رییس‌جمهور به آمریکا در آینده برای کشورمان نمایان شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070503717
  • خبرنگار :