رئیس جهادکشاورزی فارس مطرح کرد:

کسب رتبه برتر جهادکشاورزی فارس در جشنواره شهید رجایی/ تلاش برای افزایش تولید و حفظ منابع

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کسب رتبه برتر این سازمان در گروه تولیدی و خدماتی در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و گفت: این جشنواره محفلی برای بیان اقدامات شاخص و نوآورانه دستگاه‌های مختلف است. 

مجتبی دهقان‌پور امروز، ۴ مهرماه در حاشیه جشنواره شهید رجایی فارس، با اعلام این مطلب، مهم‌ترین عوامل اثرگذار در کسب این رتبه را بهره‌وری تولید مشتمل بر افزایش تولید و حفظ منابع پایه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته اقدامات خوبی در بخش کشاورزی استان فارس انجام شده است، تصریح کرد: سعی ما بر این بوده است که با تغییرات اقلیمی و تکانه‌های محیطی که بر تولید اثرگذار است، بتوانیم تاب‌آوری این بخش را در مقابله با شرایط اقلیمی حفظ کنیم.

دهقان‌پور بیان کرد: از دیگر اقداماتی که منجر به کسب رتبه برتر در این جشنواره شد، مستندسازی فعالیت‌های نوآورانه و عوامل موثر در تولید بود که منتج به بهره‌وری تولید شده است و افزایش بهره‌وری است که می‌تواند اثرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بخش تجلیل از اعضای تیم موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ نیز مورد تقدیر قرار گرفت که در این بین محمد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع و فریده کبیری رئیس گروه نوسازی و تحول اداری معرفی شدند.

در بخش تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان فارس، خدیجه علیجانی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس به عنوان کارمند نمونه معرفی شد. 

بیست و هفتمین دوره از جشنواره شهید رجایی برای معرفی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برتر استان فارس در استانداری فارس برپا شد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070403586
  • خبرنگار : 50649