رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد

ارتقای فرهنگ میزبانی با مشارکت مدیریت شهری در دهه پایانی صفر در سال‌های اخیر

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر شاهد بودیم که فرهنگ میزبانی طی سال‌های اخیر با مشارکت مدیریت شهری ارتقاء یافته است.

مهدی ناصحی ۴ مهر ماه، در آیین تقدیر از خادمان ستاد اربعین و ستاد دهه پایانی صفر که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اتفاق مبارکی برای تامین رزق سالانه شهرداری مشهد هر ساله اتفاق می‌افتد. بیش از ۱۰ سال است که خدمت به زائران امام حسین(ع) در دستور کار شورای شهر و شهرداری مشهد قرار گرفته است.

وی افزود: پاکبانان، رانندگان، راهنمایان زائر و حوزه‌های درمانی دست به دست هم دادند تا شرایط را مهیا کنند که زیر پای زائران امام حسین(ع) خار و خاشاکی نباشد. زائرانی که مسیرهای طولانی را به عشق امام حسین(ع)، هم‌نوا با کاروان حسینی برای تجدید بیعت با سیدالشهدا(ع) طی می‌کردند.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل شاهد بودیم. به لحاظ مدیریت در ستاد اربعین، سطح خدمت و کیفیت خدمت شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. در ملاقات‌هایی که با مسئولان عراقی و ایرانی در نجف برگزار شد، مسئولان عراق و ایران شرایط نجف را کاملا متفاوت ارزیابی کردند.

ناصحی بیان کرد: در ایام پایانی ماه صفر شاهد مشارکت پرشور مردمی در ارائه خدمات به زائران رضوی بودیم که با روحیه ایثارگری نقش‌آفرینی و خادمی می‌کردند.

وی ادامه داد: همچنین در دهه پایانی ماه صفر شاهد بودیم که فرهنگ میزبانی طی سال‌های اخیر با مشارکت مدیریت شهری ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070403580
  • خبرنگار : 50093