استاندار بوشهر:

۲۲۰۰شهید دفاع مقدس نشان دهنده رشادت مردم استان بوشهر است

استاندار بوشهر تقدیم ۲۲۰۰شهید را نشان دهنده رشادت و جانفشانی مردم دلیر پرور استان دانست.

احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت و جانفشانی رزمندگان در بخش‌های مختلف مردمی، نیروهای مسلح و نهادهای مختلف دانست و اظهار کرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله با فرماندهی، هدایت و مدیریت امام راحل(ره) منجر به پیروزی ایران اسلامی شد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) که راه قدس از کربلا می‌گذرد، خاطرنشان کرد: تدبیر امام راحل(ره) به‌گونه‌ای بود که همه دستورات آن مورد توجه ویژه قرار می‌گرفت و این مهم زمینه پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با تدبیر امام راحل(ره) مردم وارد دفاع مقدس شدند تصریح کرد: با ورود مردم به جنگ، شرایط و وضعیت در جبهه‌های مختلف تغییر کرد و عملیات‌های رزمندگان یکی پس از دیگری منجر به پیروزی شد.

محمدی‌زاده با تبریک به رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در سربلندی ایران و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اخلاص، ایمان الهی، اعتقاد به مبانی دینی و مذهبی کلید اصلی موفقیت در عملیات رزمندگان بود.

وی نقش رزمندگان استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بوشهری‌ها در مقابله با دشمنان از قدمت دیرینه برخوردار است و در طول تاریخ علیه تجاوزگری و زورگویی دشمنان قیام کرده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور رزمندگان بوشهری در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استان بوشهر علاوه بر حضور در عملیات‌های گوناگون نقش اساسی در پشتیبانی از جبهه‌ها داشتند و بانوان و زنان استان بوشهر علاوه بر حضور در خط مقدم در عرصه خدمات درمانی، پرستاری و غذایی نقش اثرگذاری داشته است.

محمدی‌زاده با اشاره به حضور ۵۰ هزار رزمنده بوشهری در ۸ سال دفاع مقدس اضافه کرد: این تعداد رزمنده نسبت به جمعیت استان بوشهر، در کشور نمونه و رده اول معرفی شده است.

وی تقدیم ۲۲۰۰ شهید رزمندگان استان بوشهر در طول ۸ سال دفاع مقدس را نشان از رشادت و جانفشانی مردم این استان دانست و خاطرنشان کرد: دشمن بعثی در جنگ ۸ ساله از همه سلاح‌های ممنوعه علیه ملت ایران استفاده کرد ولی به فرمان امام راحل(ره)، رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس در دفاع، تمام اصول و قوانین جنگی را رعایت کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن بعثی مورد حمایت استکبار جهانی و کشورهای مختلف غرب و شرق بود ادامه داد: امروز وحشیگری اسرائیل غاصب، صهیونیستی در حمله به مردم غزه، فلسطین و لبنان با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار انجام می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه پیروزی از آن مسلمانان و جبهه مقاومت است تصریح کرد: بر اساس آیات الهی قرآن کریم، این راه حق است که پیروز می‌شود و دشمن صهیونیستی برای همیشه محو و نابود خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت به یک توانمندی دست یافته که قلب تل‌آویو و تمام سرزمین اشغالی را مورد هدف قرار می‌دهد که این مهم نشان از بزرگی جبهه مقاومت است.

استاندار بوشهر با اشاره به ادامه دفاع مقدس در شرایط کنونی بیان کرد: همان راهی که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس در خدمت به مردم و دفاع از نظام اسلامی و اطاعت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند امروز هم همان راه به شکل و نحو دیگری ادامه دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس، جنگ ایران، نظامی بود و مردم و نیروهای مسلح در دفاع از این سرزمین جنگ نظامی می‌کردند، گفت: امروز هم دشمنان، علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران و ملت جنگ اقتصادی راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: همان گونه که خداوند متعال در ۸ سال دفاع مقدس، پیروزی نصیب ایران اسلامی کرد، رزمندگان در جبهه اقتصادی ادامه دهنده همان راه هستند و ان‌شاءالله یقین بدانیم در این عرصه هم بر دشمنان پیروز می‌شویم.

در این آیین از رزمندگان دفاع مقدس از جمله همسران شهدای والامقام و پیشکسوتان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070403575
  • خبرنگار : 50963