بازداشت قاتل فراری و ۷ نفر عامل نزاع دسته‌جمعی مسلحانه در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از بازداشت یک قاتل فراری در این شهر در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی امروز (چهارم مهر ماه) اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. ماموران موفق شدند قاتل فراری را که دوست مقتول بود، در کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از محله‌های شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف و صحنه قتل بازسازی شد، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع  قضایی شد.

بازداشت عاملان اصلی نزاع دسته‌جمعی مسلحانه

فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین از بازداشت هفت نفر از عوامل اصلی نزاع دسته‌جمعی مسلحانه و کشف سلاح‌های به کار رفته در نزاع در این شهرستان خبر داد.

سهرابی گفت: درپی وقوع نزاع دسته‌جمعی منجر به تیراندازی و جرح شش نفر از شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان، چند اکیپ از مامورین کلانتری ۱۲، یگان امداد و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند. ماموران پلیس با حضور در محل درگیری، پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر کردند. دو نفر هم که اقدام به فرار کردند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت جنگی به کار رفته در نزاع همراه تعدادی فشنگ  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام  

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070403565
  • خبرنگار :