شهردار مشهد:

خدمت‌رسانی دهه پایانی صفر ناشی از عشق ولایی و ایمان است

شهردار مشهد گفت: خدمت‌رسانی کارکنان شهرداری در دهه پایانی صفر در کربلا ناشی از عشق ولایی، ایمان و ایثار است، در قالب انجام وظیفه اداری و شغلی نیست، شبانه‌روزی کار کردن، سختی کشیدن و نخوابیدن به‌جز با کار عاشقانه میسر نمی‌شود.

محمدرضا قلندرشریف امروز (چهارم مهر ماه) در آیین تقدیر از خادمان ستاد اربعین و ستاد دهه پایانی صفر که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و مدیریت شهری مشهد به یک بلوغ خاص در حوزه خدمت‌رسانی رسیده است. 

شهردار مشهد ادامه داد: پاکبانان زیادی پیش از اعزام التماس می‌کردند که ما را جزو کاروان شهرداری برای خدمت‌رسانی در عراق قرار دهید. ان‌شاءالله در سال‌های آینده این خدمت نصیب تمام خادمان شهرداری مشهد خواهد شد.

او بیان کرد: در زمان خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در عراق و نجف، چهره شهر نجف کاملاً تغییر کرد. وضعیت شهر نجف را در حال حاضر مقایسه کنید با زمانی که پاکبانان شهرداری مشهد در نجف خدمت‌رسانی می‌کردند. حتی مدیران ارشد عراق و ایران این موضوع را اذعان می‌کردند. خدمات آنقدر ارزنده بود که تمام مسئولان عراق و نجف قدردان زحمات خادمان شهرداری مشهد بوده‌اند.

شهردار مشهد با اشاره به خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر، گفت: در بخش‌هایی که شهرداری مشهد ذاتاً وظیفه‌ای نداشته نیز ورود کرده و کمک کرده است. مشهد شهروند ندارد، بلکه مجاور دارد. گردشگر ندارد، بلکه زائر دارد. افتخار می‌کنیم در شهرداری به زائران امام رضا(ع) خدمت می‌کنیم.

قلندرشریف اضافه کرد: از بدو ورود زائران به مشهد تا هنگام بدرقه و خروج از مشهد به آنها خدمت‌رسانی کردیم. در این ایام کسی متوجه نشد که سه برابر جمعیت مشهد وارد این شهر شد، اما نظافت مشهد تغییری نکرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070403552
  • خبرنگار : 50093