استاندار سیستان و بلوچستان:

مسوولان پاسخگوی مردم باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی عامل موفقیت در کارها است، گفت: مسوولان باید با روحیه جهادی و انقلابی به طور جدی پاسخگوی همه مردم باشند و تنها برگزاری جلسات کافی نیست و حتما باید در راستای رفع مشکلات شهروندان به طور جدی مصوبات هر جلسه را پیگیری کنند.

محمد کرمی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بمپور اظهار کرد: رمز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس نیز همین روحیه جهادی بود؛ بنابراین با نگاه توحیدی، روحیه جهادی و انقلابی در کارها می‌توان در عرصه‌های مختلف به موفقیت دست یافت.

وی بیان کرد: فرمانداران سیستان و بلوچستان موظف به پیگیری مصوبات جلسات هستند و اگر مسوولی پاسخگو نبود، یا با مشکلاتی مواجه بود، حتما موضوع را به مرکز استان اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از روزمرگی در انجام کارها پرهیز و ارتباط با اقشار مختلف جامعه حتماً در برنامه‌ریزی کاری گنجانده شود و از ظرفیت‌های مردمی در تصمیم گیری‌ها و انجام کارها بهره بگیرید.

وی با بیان اینکه استفاده از محصولات بومی در راستای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان بویژه در برگزاری همایش‌ها و جلسات مورد توجه مسوولان باشد، افزود: مسائل و مشکلات در زمینه بهداشت و درمان شهرستان بمپور باید مورد بررسی قرار گیرد.

کرمی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باید مسائل و موضوعات مرتبط را بررسی‌ و در راستای رفع مسائل اقدام کند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در انجام همه امور مربوطه باید پای کار باشند و مدیران شهرستانی نیز با تلاش و جدیت در کار باید قدم‌های بلندی در زمینه رفع مسائل بردارند.

وی با اشاره به دستورات لازم در زمینه مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در روستاها و شهرستان های استان با توجه به امکانات باید خانه‌ها در زمین‌های وسیع‌تری طراحی و ساخته شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وجود مرکز تحقیقات کشاورزی، جهاد کشاورزی استان باید نقش راهبری خود را در زمینه ایجاد باغات و تولید محصولات کشاورزی در شهرستان بمپور ایفا کند.

وی بیان کرد: مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان در زمینه کشاورزی باید مردم را با روش‌های نوین آبیاری آشنا کنند تا با کمترین منابع آبی بتوانند تولیدات مناسبی داشته باشند.

کرمی تصریح کرد: روستاهای سیستان و بلوچستان باید از خدمات نظام بهره‌مند شوند و مشکلات و مسائل در زمینه آب و برق توسط مسوولان شهرستان حتما باید پیش بینی و در راستای رفع آن اقدام شود.

وی با مخاطب قرار دادن شهرداری بمپور گفت: با توجه به کمک‌های صورت گرفته به شهرداری شهر بمپور انتظار می‌رود؛ شهرداری در زمینه زیباسازی شهر و وظایف شهری با مشارکت مردم در زمینه رفع مسائل شهری اقدام کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم عبادت است و مسوولان در این زمینه نیز باید پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: مسوولان باید با همکاری، همدلی و وحدت در عرصه‌های مختلف انجام وظیفه کنند.

وی بیان کرد: ارزش افزوده محصولات، حوزه تجارت، حوزه گردشگری، حوزه معادن و کریدورها در سیستان و بلوچستان عاملی برای تولید ثروت در این استان پهناور هستند که ما باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

کرمی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جنگ افروزی صهیونیست‌ها افزود: یکی از دلایل وقوع این اتفاقات عدم وجود وحدت بین مسلمانان است و انسجام و وحدت در امت اسلامی سبب شکست دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070403546
  • خبرنگار :