پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور برای روز سرباز

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور روز سرباز را به سربازان و خانواده‌های شهدا و جانبازان سرباز تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، روز سرباز را به سربازان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرباز تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واژه مقدس سربازی، یاد آور افتخار آفرینی مردان مرد این مرز و بوم است که در برهه‌های حساس، همچون دوران دفاع مقدس در دفاع از عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته و دارند، هم آنان که دوشادوش مردم عزیز و سایر رزمندگان و جان بر کفان آرامش و امنیت، را به شهروندان عزیز هدیه می‌دهند.

نمونه این جانفشانی‌ها و ایثار جوانانمان در لباس مقدس سربازی را می‌توان در دوران هشت ساله دفاع مقدس به یاد آورد که قریب به سه میلیون نفر از آنان، با دشمن تا بن دندان مسلح مبارزه کردند و نام ۶۰ هزار رزمنده سرباز شهید و ۱۴۰ هزار نفر جانباز سرباز را، در کشورمان ماندگار کردند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم که روز سرباز را به تمامی سربازان عزیز که حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند، همچنین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، سربلندی و عزت ایشان را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی مسئلت می‌نمایم.

احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهار مهرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403070403542
  • خبرنگار :