عامل شرارت‌های سریالی در بلوچستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از بازداشت عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به «شیر بلوچستان» همراه پنج نفر از همدستان او خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی امروز (چهارم مهر ماه) اظهار کرد: در چند ماه اخیر، درپی شرارت‌های سریالی فردی مسلح معروف به «شیر بلوچستان» در ایرانشهر و قدرت‌نمایی او با سلاح‌های نیمه‌سنگین، نارنجک و انتشار عکس‌ها و کلیپ‌هایی توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این شرور مسلح و تحت تعقیب، در چند ماه گذشته ضمن ارتباط با چند نفر دیگر با تشکیل گروه شش نفره، سعی در ناامن جلوه دادن شهرستان داشت و در چند ماه اخیر به‌طور مخفیانه به زندگی خود ادامه می‌داد. تلاش پلیس برای بازداشت این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی مدتی قبل سرنخ‌هایی از حضور دوباره این فرد در شهرستان به‌دست آوردند.

او بیان کرد: سرانجام این شرور در یکی از محلات ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم همراه پنج نفر از اعضای این گروه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

رشنودی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و سه قبضه سلاح کلت کمری و مهمات جنگی متعلق به این شرور و همدستانش در بازرسی از مخفیگاه این باند، افزود: سابقه سرقت مسلحانه خودرو، موتور، تلفن همراه، آدم‌ربایی و سرقت طلا و جواهرات در سوابق این شرور و اعضای این باند بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070403531
  • خبرنگار :