رانندگی با اکستریم تی ایکس ال ، لحظاتی سرشار از آرامش و ایمنی

همزمان با افزایش روزافزون تعداد خودروها در جهان ، کاملا طبیعی است که عموم مردم در هنگام سفر با خطرات ایمنی بیشتری روبرو شوند. شرایط جاده ها، رفتارهای رانندگی نا ایمن و مشکلات موجود در زمینه کیفیت وسائل نقلیه از عوامل مهمی هستند که ممکن است باعث تصادفات رانندگی شوند. بنابراین، داشتن یک خودروی باکیفیت و ایمن‌ موضوعی بسیار حائز اهمیت است. اکستریم تی ایکس ال دقیقا همان خودرویی است که توانسته است ایمنی ناکُنش وَر و کنش ور را با یکدیگر ادغام کرده و با بهرمندی از استحکام همه جانبه ی خود ، چه در داخل کابین و چه در خارج کابین ، ایمنی به مراتب بیشتر از رقیبان خود برای رانندگان فراهم آورد. این خودرو هموا

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، شرکت اکستریم اصل "ایمنی" را روحِ اصلی محصولات خود می داند. شاسی M3X یکی از مهمترین عواملی است که موجبات استحکام این خودرو را فراهم آورده است. این شاسی دارای یک کپسول فضایی قفسی شکلِ جاذبِ انرژی است. پوشش فولادی گرما دیده ی این کپسول با استحکام بالای خود همواره به عنوان یک ستون "ب" برای محافظت از سرنشینان عمل میکند.


طراحان این خودرو پس از اعمال دهها هزار نوع تنظیمات دقیق و همچنین طراحی کالیپر ترمز شناور (دو پیستونی - دو سیلندری) توانسته اند یک مسافت ترمز فوق العاده کوتاه 5/36 متر را ایجاد کنند که تصادفات را به حداقل می رساند و تلفات ناشی از تصادفهای احتمالی را کاهش می دهد.

تنها در یکی آزمایشگاه های شاخصِ تست تصادفِ آسیا ، محصولات اکستریم توانسته اند  بیش از  یک میلیون ساعت شبیه سازی پردازنده از خود به ثبت برسانند. ثبت عدد منحصر به فرد و کوچک 25 درصد در تست تصادف آفست ، تی ایکس ال را قادر ساخته است تا بالاترین استانداردهای بین المللی ایمنی مانند E-NCAP و IIHS را از سر بگذراند. این خودرو همچنین بالاترین رتبه ایمنی بین خودروهای شاسی بلند سایز متوسط را از زمان انتشار نسخه 2018 قوانین CNCAP کسب کرده است که این عدد بالاتر از  عددی است که خودروی آئودی مدل Q5L کسب کرده است. در مورد تصادفات با سرعت بالا نیز که نگرانی اصلی بیشتر مصرف کنندگان محسوب میشود میتوان گفت این خودرو امتیاز کلی 93.6٪ و امتیاز حفاظت از سرنشین 96.09٪ را کسب کرده است که به مراتب بالاتر از امتیاز کسب شده توسط خودروهای ممتاز صنعت خودرو است.


خودروی تی ایکس ال  بیش از 100000 کیلومتر در تهران ، اهواز ، اصفهان ، خرم آباد و دیگر شهرهای ایران تست شده است و شرایط مختلفی مانند شرایط شهری، بزرگراه ها ، جاده های معمولی، جاده های برون شهری و غیره را تجربه کرده تا سازندگان آن  بتوانند اطمینان حاصل کنند که این خودرو  به خوبی توانایی سازگاری با آب و هوا و جاده های ایران را دارد.

همچین از نظر سیستم ایمنی کمکی نیز ، خودروی تی ایکس ال به تعدادی سیستم پیشرفته کمک راننده نیز مجهز شده است. سیستم کمک راننده هوشمند L2+  بکار گرفته شده در این خودرو ، 21 ویژگی اصلی سیستمهای کمک راننده از جمله ترمز اضطراری خودکار ، کمک تغییر خط  و غیره را  ترکیب کرده و رانندگی را به مراتب ایمن تر و راحت تر کرده است. همزمان سیستم تصویربرداری پانوراما 3 مگاپیکسلی 540 درجه این خودرو  به راننده امکان می دهد میدان دید کاملی داشته باشد. از محافظت غیرکنش ور تا پیشگیری کنش ور ، تی ایکس ال با فناوری پیشرفته خود از همه ی سرنشینان محافظت می کند.

ایمنی تی ایکس ال در واقع مدیون توجه خاص طراحان و سازندگان آن  به جزئیات است. این خودرو با ترکیب حفاظت ایمنی همه جانبه و پیکربندی هوشمند غنی ، تجربه ای ایمن و هوشمند را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070403527
  • خبرنگار :