جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

واکنش شمسایی به اتفاقات دیدار ایران - فرانسه

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به حواشی بازی با فرانسه گفت: آن مسابقه تمام شده و تیم ما با ۹ امتیاز صعود کرده است. ما حتی با یک تساوی صعود می‌کردیم اما بازی را ۴-۱ بردیم، این وظیفه من نیست در مورد عملکرد تیم دیگری پاسخ بدهم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش خواهد رفت.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به آمادگی تیم برای رویارویی با مراکش گفت: خوشبختانه بازیکن محروم و مصدومی نداریم و فردا با تمام توان برای پیروزی مقابل حریف به میدان می‌آییم. این مرحله حذفی است و فردا یکی از دو تیم بزرگ تورنمنت کنار می‌روند.

شمسایی در خصوص تیم مراکش گفت: ما بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم، دیدارهای دوستانه خیلی زیادی داشتند و در فرم خوبی به سر می‌برند اما ما ایران هستیم و با احترامی که برای حریف قائلیم، به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص بازی با فرانسه گفت: آن مسابقه تمام شده و تیم ما با ۹ امتیاز صعود کرده است، ما حتی با یک تساوی صعود می‌کردیم اما بازی را ۴-۱ بردیم، این وظیفه من نیست در مورد عملکرد تیم دیگری پاسخ بدهم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص حذف ازبکستان گفت: ناراحتم که دو تیم آسیایی ازبکستان و تاجیکستان در این مرحله نیستند، پیشرفت فوتسال در آسیا مشهود است و ما اینجا هستیم تا از اعتبار فوتسال در ایران و قاره کهن دفاع کنیم.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070403526
  • خبرنگار : 30192