معاون فرهنگی شهردار مشهد:

خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر جز با همدلی دستگاه‌ها میسر نبود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: آنچه در دهه پایانی صفر رخ داد که بسیار اهمیت دارد، هم‌افزایی و همدلی دستگاه‌ها و مسئولان شهرداری مشهد بود.

جاوید کیانی ۴ مهر ماه، در آیین تقدیر از خادمان ستاد اربعین و ستاد دهه پایانی صفر که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که نعمت خدمت به مردم سرزمینم را در اختیار ما قرار داد.

وی افزود: خدمت در سراسر این سرزمین پهناور مورد رضایت خدا است، اما در شهر امام رضا(ع) این خدمت یک حلاوت دیگری دارد، آن هم به زائران امام رضا(ع) و عزیزانی که به قصد زیارت وارد مشهد می‌شوند. این توفیقی است که خداوند به تمام آن‌ها اهدا کرده و آنان را برای زیارت امام هشتم انتخاب کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: ستاد دهه آخر صفر کار خود را از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به صورت عملیاتی آغاز کرد. در این ستاد کمیته‌هایی تشکیل شد و این کمیته‌ها به آسیب‌شناسی خدمات در سال‌های گذشته پرداخته و ایرادات را برطرف کردند.

کیانی عنوان کرد: دستورالعملی تهیه و تنظیم و به مجموعه ستاد دهه پایانی صفر که شامل مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های شهرداری بودند ابلاغ شد تا کار عملیاتی خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی ماه صفر پس از اینکه ماموریت همکارانم در نجف به پایان رسید، خسته اما با عشق وارد مشهد شده و بلافاصله خدمت دیگری را در مشهد برای زائران امام رضا(ع) آغاز کردند تا یک حماسه خلق کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۵۸۰۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی، اتوبوس‌رانان، تاکسیرانان و همکارانم در قطار شهری با آمادگی کامل وارد عرصه خدمت شدند.

کیانی تاکید کرد: آنچه در دهه پایانی صفر رخ داد که بسیار اهمیت دارد، هم‌افزایی و هم‌دلی همکارانم در حوزه‌های مختلف شهرداری در روزهای پایانی ماه صفر است. همکارانم در تمام حوزه‌های مختلف شهرداری مشهد تلاش کردند تا میزبان شایسته‌ای برای زائران دهه پایانی صفر باشند. این همدلی موجب شد تا سایر نهادهای خدمت‌رسان در مشهد و خراسان رضوی پای کار بیایند و همسو با مدیریت شهری اقدامات مخصوص به خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: البته معتقدم تقدیر و تشکر، کار من و مسئولان نیست، بلکه آن کسی که حتما و قطعا نسبت به این امر اقدام می‌کند و تشکر واقعی دارد، وجود پاک و مطهر امام رضا(ع) است.

معاون شهردار مشهد اظهار کرد: این همراهی و همدلی در میان تمام مسئولان استانی زبانزد بود. در ساعت‌های مختلف شبانه روز و در زمان‌های خارج از عرف، همکارانم در صحنه و میدان حضور داشتند، قطعا اگر این همدلی نبود شاید شاهد حوادث ناگواری می‌بودیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070403509
  • خبرنگار : 50093