استاندار قم:

حل مشکلات تولید کنندگان در دستور کار مدیران قرار گیرد

استاندار قم با تاکید برنقش واحدهای تولید در کمک به اقتصاد کشور، ادامه داد: حل مشکلات تولیدکنندگان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

سید محمد آقامیری استاندار قم در دوازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر لزوم برگزاری منظم و به هنگام این ستاد، بیان کرد: تولید کنندگان در مسیر تولید و کمک به اقتصاد کشور، نقشی بسزا دارند و باید در راستای حل مشکلات تولید و با دید حمایت‌گر اقدام شود.

استاندار قم با بیان اهمیت رعایت قانون در تمام مصوبات، افزود: هر گونه مصوبه در راستای کمک به امر تولید، تنها با در نظر گرفتن چارچوب‌های قانونی در جلسه مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی ادامه داد: به کارگیری نیروی انسانی و اشتغال زایی یکی از موارد مهم در واحدهای تولیدی است، که در راستای اجرای مصوبات رفع موانع و ارائه تسهیلات رونق تولید باید به این موضوع دقت شده و راستی آزمایی شود.

رسیدگی به درخواست‌های واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها، در راستای تسهیل و رفع موانع تولید از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070403481
  • خبرنگار : 50455