تا پایان سال جاری محقق می‌شود؛

بهره‌برداری از خیابان شهید زرین اصفهان با هزینه ۵۰‌ میلیاردی

مدیر منطقه ۱۲ اصفهان شهرداری گفت: خیابان «شهید زرین» به اسم یکی از اسطوره‌های دفاع مقدس نام‌گذاری شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. هزینه اجرای خیابان نیز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

چهلمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز (چهارشنبه ۴مهرماه) با محوریت آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی در منطقه ۱۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰میلیارد تومان برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، در این آیین با بیان اینکه تاکنون نمادی که نشان‌دهنده تلاش صنعتگران در شهرک صنعتی امیرکبیر باشد، نداشته‌ایم، بیان کرد: اما هم‌اکنون به‌همت سازمان زیباسازی، نماد صنعت طراحی و در منطقه ۱۲ نصب شد. در بودجه این منطقه، اعتباراتی برای این نماد دیده شده بود و با تأکیدات شورای اسلامی شهر اصفهان طراحی و ساخته شد. برای ساخت این نماد ۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خیابان نوآوران قدمتی ۴۰ساله‌ دارد و با طول ۷۵۰ متر و عرض ۱۴ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان ساخته شده است. همچنین زیرسازی و آسفالت خیابان کارگر به طول ۶۵۰ متر و عرض ۱۴ متر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان صورت گرفت.

این مقام شهرداری اصفهان احداث خیابان زرین را از دیگر پروژه‌های مهم منطقه ۱۲ دانست و یادآور شد: این پروژه با بیش از ۴۳هزار مترمربع مساحت، با هزینه ۲۰۰میلیارد تومان آزادسازی شده است. 

رسالت افزود: خیابان زرین از مبادی ورودی شهرک صنعتی امیرکبیر است که احداث آن در مرحله خاکبرداری، زیرسازی، اجرای جدول و آسفالت قرار دارد و تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اضافه کرد: این خیابان به اسم «شهید زرین» از اسطوره‌های دفاع مقدس نام‌گذاری شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. هزینه اجرای خیابان نیز بالغ بر ۵۰میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه احداث پردیس خانواده‌محور با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های جاری منطقه ۱۲ است، اظهار کرد: این پروژه پس از گذشت ده سال، کلنگ آن بر زمین زده شد. همچنین با مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری‌ و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در دو فاز طراحی شده است. اینک احداث فاز نخست آن نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دستور کار دارد.

رسالت یادآور شد: این پروژه در فضایی به مساحت ۴۵هزار مترمربع تعریف شده است. فاز نخست پروژه در فضایی به مساحت ۲۰هزار مترمربع آغاز شده است و آزادسازی مابقی آن تا پایان سال انجام می‌شود.

این مقام شهرداری اصفهان با نظر به پردیس خانواده‌محور خاطرنشان کرد: پردیس خانواده‌محور منطقه ۱۲ شامل بخش‌های مختلفی، همچون استخر، زمین‌های ورزشی، فضای سبز و محوطه‌ بازی است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070403475
  • خبرنگار : 50653