۱۳۷ مصوبه برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی دراستان بوشهر ابلاغ شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ابلاغ ۱۳۷ مصوبه برای رفع موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی در۶ ماهه اخیر در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهدی صفوی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: در سالجاری تعداد 35 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیران بانک‌های عامل استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط جهت بررسی و تصمیم‌گیری دقیق به مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شده است.

صفوی عنوان کرد: این جلسات بطور مستمر به هر یک از مشکلات بصورت ویژه طبق نظریه کارشناسی شامل تعیین تکلیف بدهی بانکی، رفع مشکلات زیر ساختی طرح، تمدید مجوز، درخواست تسهیلات بانکی جهت توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه  صمت‌، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره پرداخته شده است.

مدیرکل صمت استان با اشاره به اهمیت تولید در استان عنوان کرد: طی شش ماهه اول سالجاری تعداد 115 فقره پرونده بنگاه تولیدی مشکل‌دار در قالب 35 جلسه به همراه 137 مصوبه تعیین و تکلیف شده است که در همین خصوص تاکنون بیش از 70 درصد مصوبات توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی‌، اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070403452
  • خبرنگار : 50963