رئیس کل دادگستری استان:

پرونده شرکت «طراوت نوین» قزوین ۲۸ هزار شاکی خصوصی دارد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پرونده شرکت‌ خودرویی طراوت نوین در استان ۴۴ هزار و ۸۰۰ سرمایه‌گذار دارد که از این تعداد ۲۸ هزار شاکی هستند. 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی مصطفوی روز چهارشنبه ۴ مهرماه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به مشکلات مربوط به شرکت‌های لیزینگ خودرویی در قزوین، اظهار کرد: ظرف ماه‌های آینده برای پرونده شرکت خودرویی طراوت نوین و پرونده‌های دیگر شهرستان تاکستان رأی صادر خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: پرونده شرکت‌ خودرویی طراوت نوین در استان ۴۴ هزار و ۸۰۰ سرمایه‌گذار دارد که از این تعداد ۲۸ هزار شاکی هستند. 

وی گفت: دادگاه پرونده طراوت نوین طی روزهای آینده شروع می‌شود، درایت دستگاه قضای استان قزوین باعث شد که این پرونده در خود استان بررسی شود و به تهران ارجاع داده نشود، جلسه دادگاه در مرکز استان و به صورت علنی برگزار خواهد شد و به صورت شفاف و با حضور شکات رأی قطعی را صادر خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین نیاز به حرکتی جدی‌تر در مبارزه با فساد دارد، افزود: امروز باید همانند سایر استان‌ها مسائل و جرائم ریز و درشت را بهتر رسیدگی کنیم.

مصطفوی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی مسئولیتی را در دستگاه قضا قبول می‌کنیم، باید عملکردهایمان به قدری خوب باشد که دستگاه قضایی را زنده نشان دهیم، یعنی زمان، مدیریت ما را نسبت به مدیریت گذشتگان با تغییرات مثبت نشان دهد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070403407
  • خبرنگار : 50560