رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌های کشور:

مقاومت امروز فلسطین محصول مقاومت دفاع مقدس است

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امروز فلسطین آزمایشگاه واقعی حق طلبی و وجدان های بشری است، گفت: مقاومت امروز فلسطین ‌محصول مقاومت در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام رستمی امروز چهارشنبه (۴ مهر) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان، با اشاره به دستاوردهای مهم جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) کسی که ارزش مقام والای شهادت را با فتح جنگ مقایسه می‌کند، کوتاه نظر بوده و هنوز جایگاه شهادت را درک نکرده است، جنگ ما جنگ بیداری اسلامی و دفاع از غزه و فلسطین است.

وی نابودی پایگاه رژیم اسرائیل و آمریکا در منطقه را آرزوی دیرینه جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: امروز حوادث غزه و لبنان برای ما دردآور است، اما قبل از توجه به درد این حوادث، باید دید که امروز در پس صحنه این جنگ، تمام امکانات و تسلیحات و قدرت نظام سلطه، نه تنها نتوانست فلسطین و حزب‌الله و حماس را از پای درآورد بلکه قدرت خود را نیز از دست داده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌های کشور، اتحاد مسلمانان را نقطه هدف و کانون طراحی توطئه دشمنان ذکر کرد و ادامه داد: دشمنان با شعار مبارزه با شرک نزدیک و با طراحی داعش که محصول اتاق های امنیتی غرب برای اجرای طرح خاورمیانه جدید است، کانون اتحاد مسلمانان را هدف گرفتند اما خودشان به نابودی کشانده شدند.

به گفته وی، امروز دانشگاه های جهان برای دفاع از فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسرائیل متحد شده اند و دانشجوهای آمریکایی و کشورهای مدعی آزادی فریاد آزادی فلسطین را سر می دهند. این دانشجویان در سمت درست تاریخ ایستاده اند و بخشی از جبهه جهانی مقاومت هستند.

حجت الاسلام رستمی عنوان کرد: امروز صحنه تغییر کرده و این تحول توسط مقاومت یک ملت دست خالی متوسل به خدا و همین استان مجاهدت‌های خاموش ایجاد شده است.

وی با اشاره به وجود قومیت هاو مذاهب مختلف در ایران اسلامی بیان کرد: گره ها و نقاط اتصال این گلستان رنگانگ امروز بیش از هر زمان دیگری جلوه دارد و ایران یک دشت آباد و چشم نواز است که تکثر و تنوع اقوام و مذاهب در کشور باید حفظ شود. همه این نعمت ها نتیجه تلاش مجاهدت های خاموش است. کار اسراییل و شیطان، رفتن و سوق دادن گام به گام به سمت سقوط است، اما برنده کسی است که مقاومت کرده و امتیازی به دشمن نمی دهد.

به گفته وی، امروز غزه، جنوب لبنان، و داعش حقیقت غرب است و نمونه‌های آن نیز در حلبچه و سردشت مشاهده شده به طوری که محصول دانشمندان دانشگاه های غرب به سم تبدیل شد و به گلوی حلبچه و سردشت ریخته شد.

حجت الاسلام در ادامه با اشاره جریان علمی تپنده و پر شور در استان کردستان نشان از تلاش علمی در دانشگاه کردستان است و دشمن چشم دیدن این امر را ندارد، دانشگاه باید به کار خود به دور از حاشیه ادامه دهد و با همت به سمت رسالت اصلی خود که تربیت نیروی علمی و متعهد و تراز است ادامه دهد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070403355
  • خبرنگار :