حمله موشکی حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیست نشین

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی حزب‌الله به «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «اسرائیل هیوم» از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به سمت نهاریا و شهرک‌های اطراف آن خبر داد.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش دادند که آژیرهای خطر در «نهاریا»، «شلومی» و چند شهرک دیگر در الجلیل به صدا در آمده است.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سه صهیونیست در نتیجه اصابت موشک به شهرک «ساعر» در نزدیکی نهاریا زخمی شدند.

در این زمینه حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و دفاع از ملت لبنان شهرک ساعر را موشک باران کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در عملیاتی دیگر شهرک «کریات موتسکین» در شمال اراضی اشغالی را با ده‌ها موشک هدف قرار داد.

حزب‌الله در ۲ بیانیه دیگر اعلام کرد که «محمد حسین علی الرباح معروف به «عمار» و «حسین أحمد عوال» معروف به «میثم» ۲ مجاهد آن در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

همچنین حزب‌الله لبنان ظهر امروز چند عملیات موفق را علیه اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در پی این حملات اعلام کرد: از ساکنان صفد می‌خواهیم به پناهگاه‌های نزدیک بروند و در آنجا بمانند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز از بسته شدن خیابان میان «صفد» و «روش بینا» در الجلیل علیا درپی وقوع آتش‌سوزی پس از اصابت موشک‌ها خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به شمال و مرکز (تل‌آویو) فلسطین اشغالی انجام داد. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070403349
  • خبرنگار : 71610