بازرس‌کل استان بوشهر خبر داد

 قرارداد واگذاری بیش از 200 هکتار از اراضی ملی فسخ شد

بازرس‌کل استان بوشهر گفت:پس از شناسایی اراضی و ارجاع موضوع به هیأت نظارت ماده (33)، کمیسیون با حضور نماینده بازرسی‌کل و مدیران مربوطه نسبت به صدور رأی مبنی بر فسخ202 هکتار از اراضی واگذاری اقدام کرد.

به گزارش ایسنا؛ اسحق شهبازی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایسنا در رابطه با فسخ قرارداد 202 هکتار از اراضی واگذار شده در استان گفت: پیرو تاکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر پیشرفت فیزیکی اراضی واگذار شده جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی، بازرسی‌کل استان بوشهر نسبت به بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پرونده‌های واگذاری اراضی ملی اقدام کرد.

 وی گفت: در این رابطه تعداد 15 مورد از اراضی واگذار شده شناسایی شده که علی‌رغم گذشت چندین سال از تاریخ انعقاد قرارداد اجاره اراضی، تاکنون پیشرفت فیزیکی در خصوص اجرای طرح‌ها تحقق نیافته و اراضی همچنان تعیین تکلیف نشده و به صورت راکد باقی مانده است.

شهبازی ادامه داد: پس از شناسایی اراضی و ارجاع موضوع به هیأت نظارت ماده (33) اصلاحی قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، کمیسیون مربوطه با حضور نماینده بازرسی کل و مدیران مربوطه نسبت به صدور رأی مبنی بر فسخ202 هکتار از اراضی واگذاری اقدام کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070403341
  • خبرنگار : 50963