درج نام شش استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان

نام شش استاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در لیست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاعات علمی اسکوپوس با همکاری موسسه الزویر و دانشگاه استنفورد، به تازگی اقدام به انتشار لیست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان کرده است. نام شش تن از اساتید دانشمند دانشگاه، بابک کریمی با ۱۰۱۸۶ استناد، محمدمهدی نجف‌پور با ۷۰۹۵ استناد، بابک کبودین با ۴۱۴۲ استناد، حمید عبدالهی با ۳۷۵۴ استناد، محمد قلی‌نژاد با ۲۵۸۹ استناد و فضل‌اله سلیمانی با ۲۴۸۸ استناد در این لیست قرار دارند. این لیست استنادات به کل مقالات پژوهشی این اساتید در طول دوران خدمت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، را دربرمی‌گیرد.

علاوه بر این، نام هشت تن از اساتید دانشگاه در میان دو درصد دانشمندان پر استناد سال ۲۰۲۳، نیز قرار گرفته است که بر اساس کل استنادات در همین سال است. حسین مولوی با ۸۹۵ استناد، محمدمهدی نجف‌پور با ۷۴۷ استناد، بابک کریمی با ۵۶۴ استناد، امین عبدالهی با ۵۳۲ استناد، محمد قلی‌نژاد با ۳۴۱ استناد، بابک کبودین با ۲۳۸ استناد، فضل اله سلیمانی با ۲۳۱ استناد و الهام طهماسبی با ۱۷۶ استناد، نام‌شان در این لیست نمایه شده است.

لازم به ذکر است نام بابک کریمی از سال ۲۰۰۸ و نام محمدمهدی نجف‌پور از سال ۲۰۱۶ در لیست دانشمندان یک‌درصد پر استناد جهان نیز قرار دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070403299
  • خبرنگار : 50295