مدیرکل شیلات هرمزگان:

رفع موانع بیمه آبزیان باید در اولویت قرار گیرد

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: رفع موانع بیمه آبزیان و مزارع پرورش میگو باید در اولویت قرار گیرد.

مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان، امروز چهارشنبه ۴ مهرماه در پنجمین نشست کارگروه فنی و بهداشتی تکثیر و پرورش میگوی استان هرمزگان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، این طرح به زودی به صورت آزمایشی در مزارع میگوی شهرستان‌های استان هرمزگان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی پیگیری مسایل مربوط به بیمه مزارع میگو را نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست با حضور کارشناسان و نمایندگان بیمه عنوان کرد و گفت: امید داریم با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، هرچه سریع‌تر شاهد بیمه مزارع پرورش میگو به شکل مطلوب و مورد انتظار در استان باشیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان با تاکید بر اهمیت بررسی پی درپی مسایل و مشکلات مراکز تکثیر میگو، مزارع پرورش میگو و افزایش تعامل در راستای تولید پایدار، اظهار کرد: برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای تولید پایدار، پیگیری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فنی در مزارع و مراکز تکثیر میگو، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تولیدکنندگان و دستگاه‌های متولی در جهت رفع موانع تولید از مهم‌ترین مواردی است که باید پیوسته پیگیری شود.

بارانی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات بیمه مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو، تصریح کرد: رفع موانع بیمه آبزیان باید در اولویت قرار گرفته تا شاهد این باشیم که تمامی سرمایه‌گذاران به نحو احسن از آن سود ببرند که گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070403192
  • خبرنگار : 50988

برچسب‌ها