تشکر معتمدی‌زاده از صداقت کلام و مواضع انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس بیان کرد: به سهم خودم از صداقت در کلام و مواضع انقلابی رئیس جمهور درخصوص مسائل داخلی و بین‌المللی ‌به‌ویژه مواضع بسیار خوب ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، محمد معتمدی‌زاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: مشکلات کشاورزان همچون خاموشی مکرر موتورپمپ‌ها در گرمای تابستان، سوخت تراکتورداران، بخش قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، به‌ویژه پسته و گندم و مشکلات ارز ترجیحی و نهاده‌های گران و هزینه‌های سرسام‌آور کشاورزی و دام‌داری و عدم پرداخت بدهی گندم‌کاران هستیم.

وی به مشکلات کامیون‌داران و سوخت آنان، حقوق‌های کم فرهنگیان، بازنشستگان، پرستاران، کادر درمان و نیروهای نظامی و انتظامی، معیشتی و اقتصادی مردم و کوچک شدن روز به روز سفره مردم، مسکن، ازدواج جوانان، اشتغال، کمبود فضای آموزشی و تعلیم و تربیت و موضوع مهم اتباع به ویژه اتباع غیرمجاز اشاره کرد و خواستار توجه مردم برای رفع این مشکلات شد. 

این نماینده مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت گفت: مجلس برادری خود را ثابت کرد و تمام قد از کابینه پیشنهادی دولت حمایت کرد و رأی اعتماد داد؛ امروز شما هم برای جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کنید با وفاق و همدلی و عدم سیاسی‌کاری، قدم‌های بزرگی را بردارید.

معتمدی‌زاده خاطرنشان کرد: به سهم خودم از صداقت در کلام و مواضع انقلابی رئیس جمهور درخصوص مسائل داخلی و بین‌المللی ‌به‌ویژه مواضع بسیار خوب ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به حادثه معدن طبس گفت: این حادثه‌ها در سال‌های اخیر در استان کرمان هم بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده است؛ کاش بخشی از هزینه‌های هنگفتی که در شرکت‌های معدنی و صنعتی صرف پرداخت پاداش‌های میلیاردی به هیات مدیره‌ها و سفرهای خارجی غیرضرور و حقوق‌های سنگین چندین برابری نسبت به کارگران و سود سهام‌های میلیاردی تقسیم شده بین سهام‌داران نورچشمی شرکت‌ها، صرف ایمنی و رفاه و حل مشکلات کارگان مظلوم معادن می‌شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: خوش‌بین بودن و مثبت نگری خوب است اما گاهی باید عینک خوش‌بینی را برداشت و واقعیت‌ها را دید. نباید با افرادی که در مقاطعی عنادشان با نظام محرز و مشخص است؛ مسامحه‌ای داشت. مراقب نفوذی‌های داخلی و خارجی باشید که در چند سال اخیر بسیار ضربه‌ها خورده‌ایم؛ باشید. کلمه نفوذ را جدی بگیرید؛ این مهم را رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تأکید کرده‌اند.

معتمدی‌زاده همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیئونیستی در منطقه، گفت: این روزها بوی تعفن باتلاق درندگی و نسل‌کشی و خوی حیوانی اسرائیلی‌های وحشی و غاصب عالم را اذیت می‌کند. مرگ بر حرامی‌هایی که مادران و پدران را داغدار فرزندان بی‌دفاع و فرزندان را داغدار پدران و مادران لبنانی، فلسطینی و غزه‌ای می‌کنند و قطعا همبستگی کشورهای مسلمان درمان قطعی این غده سرطانی است که می‌توان به زودی آن را ریشه‌کن کرد و جای آن بذر انسانیت و آزادگی کاشت؛ ما همچنان منتظر انتقام خون مهمان عزیزمان آقای اسماعیل هنیه هستیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070403160
  • خبرنگار : 71234