رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد

اجرای طرح ملی توانمندسازی «صدف» در استان سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری پنجمین دوره طرح ملی توانمندسازی «صدف» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

علی منصفی‌راد امروز (چهارم مهر ماه) در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار کرد: پنجمین دوره از طرح توانمندسازی صدف به میزبانی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان سمنان و ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان استان سمنان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این طرح فناوری در فازهای مختلف و سرفصل‌هایی مانند خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم، آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، طراحی مسیر حرفه ای شغلی، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و مشاوره و منتورینگ شغلی ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که حداکثر دو سال از تحصیل شان گذشته باشد به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه طرح آموزش و توانمندسازی «صدف» طرحی علمی در فازهای مختلف است، گفت: در کنار ارائه سرفصل‌های آموزشی، بازدیدهای عمومی و تخصصی شامل بازدید از پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن بازارها و کارخانه‌های نوآوری و ارائه مشاوره شغلی و منتورینگ پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به حضور اساتید مطرح و با تجربه در این دوره‌های آموزشی، ادامه داد: جامعه هدف و مخاطبان طرح فناوری صدف، همه افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مقاطع مختلف تحصیلی هستند که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌ نام به سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان به آدرس semnan.jde.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با جهاد دانشگاهی استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070403121
  • خبرنگار :