عضو مجلس خبرگان رهبری:

امت غیور اسلامی با قلم، زبان و رسانه از جبهه مقاومت حمایت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است، گفت: امروز باید همه جهان اسلام و امت غیور اسلامی با قلم، زبان و رسانه از مقاومت حمایت کنند.

آیت الله محسن اراکی در اجتماع بزرگ حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم که امروز ۴ مهرماه برگزار شد، با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در لبنان و فلسطین و انتقاد از موضع انفعالی جهان اسلام و مجامع بین المللی، تصریح کرد: امروز زمان دفاع نیست و باید تهاجم گسترده را علیه رژیم غاصب و نامشروع و جنایتکار صهیونیستی آغاز کرد، چرا که بهترین و مهمترین وسیله دفاعی، تهاجم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده است، اظهار کرد: این رژیم خونخوار به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیست و تا ریشه کن نشود، منطقه روی صلح و آرامش را نخواهد دید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ریشه کنی این غده سرطانی هدف گذاری جبهه مقاومت اسلامی باشد، گفت: باید همه جهان اسلام و امت غیور اسلامی به هر ترتیبی که ممکن است خود را در صف مقاومت قرار دهند و برای نابودی رژیم صهیونیستی همه توان خود را به کار گیرند و وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر ای که پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین ضروری و وظیفه انسانی دانست و افزود: امروز آن‌ها که نمی‌توانند با حضور در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بجنگند باید با قلم، زبان و رسانه از مقاومت حمایت کرد.

وی بر بسیج رسانه‌ای حمایت از مقاومت اسلامی تاکید کرد و گفت: احتیاج به بسیج رسانه‌ای داریم و امروز رسانه‌ها موظف هستند از جبهه مقاومت و مظلومان غزه و فلسطین حکایت کنند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را برملاء کنند.

وی تصریح کرد: امروز نشستن و سکوت در برابر جنایات و کودک کشی رژیم صهیونیستی و حامیانش به ویژه آمریکای جنایتکار جایز نیست و باید اعلام موضع کرد و امت اسلامی شجاعانه از مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین حمایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آن‌ها که می‌توانند در این عرصه کمک کنند بر آنان واجب است که وارد میدان شوند. ما مسئولیم و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

اراکی در ادامه با انتقاد از مدعیان دروغین حقوق بشر که چشمانشان را بر جنایات رژیم کودک کش و غده سرطانی صهیونیستی بسته‌اند، خطاب به ملت‌های مسلمان و سران اسلامی تاکید کرد: تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070403038
  • خبرنگار : 50455