برقراری امنیت کامل در پاساژ و بازار قدیم قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به حضور پلیس در ساعتهای اولیه وقوع آتش‌سوزی در مرکز خرید مدنی این شهر از برقراری امنیت کامل در این پاساژ و بازار قدیم قشم خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان قشم امروز چهارشنبه ۴مهرماه، افزود: در همان ساعت های اولیه وقوع این آتش سوزی، ماموران انتظامی این شهرستان مرزی بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک پست فرماندهی در نزدیک‌ترین محل وقوع این حادثه فعال شد، ادامه داد: برقراری نظم و امنیت، محافظت از اموال مردم و بازاریان، اماکن و تاسیسات و همچنین ساماندهی رفت و آمد خودروها و امدادرسانی در محل وقوع این آتش سوزی از اقدامات پلیس در این بازار به شمار می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اینکه به محض وقوع این حادثه و اعلام آماده باش ۱۰۰ درصدی، عوامل انتظامی به محل اعزام شدند، گفت: علاوه بر وظایف ذاتی، امنیت و آرامش کسبه و بازاریان، پیشگیری از سرقت در بازار و ارسال امکانات پشتیبانی به محل حادثه انجام شده است.

سرهنگ مرادی از برقراری امنیت کامل در این بازار قدیمی شهر قشم خبر داد و گفت: رفت و آمد در خیابان‌های منتهی به این بازار با حضور موثر ماموران پلیس راهور به صورت روان در حال مدیریت و انجام است.

وی از شهروندان خواست برای سهولت و سرعت در امر اطفای آتش، از رفت و آمد غیرضروری پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی قشم اعلام کرد: پلیس تا آخرین لحظه و عادی شدن وضعیت با تمام توان در محل وقوع این آتش سوزی حضور خواهد داشت.

ساعت ۰۴:۳۰ بامداد چهارشنبه حادثه آتش سوزی در مرکز خرید مدنی، محدوده بازار قدیم قشم به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم اعلام کرد: با تلاش آتش‌نشان تاکنون ۸۰ درصد آتش سوزی در پاساژ شماره یک (مدنی) بازار قدیم قشم کنترل شده است و نیروهای آتش نشان حاضر در محل با تمام وجود برای کنترل و اطفای ۱۰۰ درصدی آن آتش می‌کوشند.

علت وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070403031
  • خبرنگار : 50567