همایش ارتقاء منزلت نماز با محوریت نیروهای مسلح کرمان برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ۱۶ آبان ماه امسال میزبان همایش «ارتقاء منزلت نماز نیروهای مسلح» در استان کرمان هستیم.

حجت الاسلام حسین امیری‌فر امروز چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه حرف اول در دنیا را می‌زند بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها در هفته فراجا به اطلاع رسانی خدمات پلیس بپردازند؛ پلیس در همه زمینه‌ها مسئولیت دارد و باید این خدمات گفته شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان کرمان بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از همکاران دارای رفتار حکیمانه، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و علما و ائمه جمعه شهرستان‌ها، کمک به اقشار آسیب‌پذیر، اعزام روحانیون به مساجد برای تبیین برنامه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی و دعوت از راویان در نهضت خاطره‌گویی در هفته انتظامی در سراسر استان کرمان اجرا خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تحقق تدابیر و منویات فرمانده کل قوا در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز؛ راهکارهای عملی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح؛ ارتقاء انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت با حضور در مساجد و نمازهای جماعت و تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح از جمله محورهای این همایش است.

امیری‌فر بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های مقاله‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه، شعر و سرود  تا پایان مهرماه جاری از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا سروش به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۶۰۳ ارسال کنند.

وی یادآور شد: افراد برون سازمانی از حوزه، دانشگاه و ادارات و نهادهای فرهنگی نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این همایش ارسال نمایند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070402999
  • خبرنگار : 50187