انبارلویی: رئیس جمهور اثبات کرد ایران در پی صلح جهانی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس جمهور به خوبی اثبات کرد ایران در مسیر صلح جهانی و آمریکا و صهیونیست ها در پی خشونت و جنگ جهانی هستند.

سیدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: محور اصلی سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و سایر نشست ها، محکومیت جنایات اسرائیل و آمریکا در غرب آسیا است و کلیدواژه وی، نسل کشی و جنایات جنگی است. رئیس جمهور سعی کرد جامعه جهانی را متوجه فاجعه‌ای که در خاورمیانه رخ داد، بکند.

وی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور با استقبال جهانی هم روبرو شد، افزود: می‌توان گفت محور اصلی سخنان رئیس جمهور همین مساله جنایات آمریکا و اسرائیل بود. آمریکا یک استبداد جهانی ایجاد کرده و در سایه این استبداد دست به جنایت می‌زند یا از جنایات اسرائیل حمایت می‌کند، البته جهانیان متوجه این مساله شده‌اند، ولی فقط ایران و جبهه مقاومت است که با این جنایات مقابله کرده است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان مردم جهان، منطقه و جهان اسلام را به اتحاد و وحدت در برابر چنین جنایاتی دعوت کرد و این دومین محور سخنان وی در این سفر بود. او به خوبی اثبات کرد ایران در پی صلح جهانی و آمریکا و صهیونیست ها در مسیر خشونت و جنگ جهانی هستند، ولی به دلیل آگاهی ملت ها، آنها به اهداف خود نخواهند رسید. رئیس جمهور به خوبی توانست مواضع ایران را درباره صلح طلبی ایران و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی بیان کند.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070402997
  • خبرنگار : 71480