مدیر مرکز ارتباطات شهرداری کاشان:

مسابقات نقاشی لیگ شهرهای تاریخی جهان برگزار می‌شود

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از اجرای مسابقه نقاشی لیگ شهرهای تاریخی جهان با موضوع حفظ میراث گذشته و ترسیم آینده خبر داد.

سیدهادی مسعودی علوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نوزدهمین اجلاس جهانی لیگ شهرهای تاریخی در مهرماه به میزبانی شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی برگزار می‌شود و جشنواره نقاشی یکی از رویدادهای جانبی این اجلاس است.

وی با دعوت از کودکان و نوجوانان برای شرکت در این رویداد بین‌المللی، افزود: هنرمندان نقاش می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری با ذکر مشخصات کامل در برگه جداگانه به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل به نشانی کاشان، خیابان امام خمینی(ره)، خانه تاریخی آل‌یاسین تحویل دهند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، تصریح کرد: آثار هنری باید پیرامون موضوع حفظ میراث گذشته و ترسیم آینده طراحی شود و کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال می‌توانند آثار خلاقانه خود را در معرفی میراث فرهنگی و معنوی کاشان به تصویر کِشند.

مسعودی علوی گفت: مهلت ارسال آثار تا هفتم مهرماه بوده و هر شرکت‌کننده تنها مجاز به تحویل یک اثر در ابعاد ۳۰ در ۵۰ سانتی‌متر است که پس از ارزیابی اولیه، برای دبیرخانه این رویداد جهانی ارسال خواهد شد.

وی افزود: شهروندان کودک و نوجوان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قانون و ضوابط این مسابقه جهانی می‌توانند با شماره ۵۵۲۲۳۱۵۹ – ۰۳۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070402994
  • خبرنگار : 50260