چه خبر از مسکن خبرنگاران کرمانشاه؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به قطع تسهیلات پرداختی به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، گفت: پروژه مسکن ملی خبرنگاران تا مرحله پی سازی پیش رفته و اکنون به مشکلات بانکی برخورد کرده‌ایم.

رامین الماسی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت پروژه مسکن خبرنگاران تا مرحله پی کنی و پی سازی گفت: این پروژه به مساحت شش هکتار بوده و قرار است بیش از ۳۰۰ واحد در آن احداث شود.

وی افزود: واحدهای این مجموعه قرار است در پلاک های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری احداث شود.

به گفته الماسی ساختمانهای این پروژه به صورت سه طبقه حیاط دار احداث شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود.

الماسی با بیان اینکه مشکل حال حاضر این پروژه مشکلات بانکی است، گفت: با تغییر دولت، بانک‌ها جلوی تسهیلات طرح مسکن ملی را گرفته‌اند و در حال حاضر تسهیلاتی به هیچ یک از پروژه های این طرح تخصیص نمی‌گیرد.

وی افزود: پیگیری ها و رایزنی‌های بسیاری در این زمینه انجام شده و رییس بانک مرکزی کشور به وزیر جدید راه و شهرسازی قول داده که مبلغی را به پروژه های طرح جهش تولید مسکن اختصاص دهد.

الماسی گفت: اگر تسهیلات به موقع پرداخت شود تا پایان سال پروژه تا حد خوبی پیشرفت داشته و به مرحله سفت کاری نزدیک می‌شویم.

وی افزود: ما پیگیر تسهیلات هستیم، اما اگر به هر دلیل این امر محقق نشد، این امکان را داریم که هر پلاک را به شش نفر از متقاضیان تحویل داده تا خود آنها کار ساخت و ساز را بدون تسهیلات در زمین‌ها انجام دهند.

الماسی گفت: سند این زمین‌ها در سامانه به اسم متقاضیان ثبت شده و با توجه به سهم آورده‌ای که پرداخت کرده‌اند جای نگرانی نیست.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070402979
  • خبرنگار : 50182