سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن:

بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و ایستادگی در برابر ظلم، وظیفه ماست

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ماست و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نیکوترین زمان برای چنین بزرگداشتی، هفته دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن–هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته‌ی دفاع مقدس؛ نیکوترین و مناسب ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) - ۱۴۰۱/۶/۳۱
دوران شکوهمند و غرورانگیز دفاع مقدس؛ یادآور صبر و استقامت و رشادت های غیور مردان و شیر زنان دلیری است که با تمام وجود برای اهتزاز عزتمند پرچم جمهوری اسلامی ایران، پاسداشت سرزمین مادری و حفظ و صیانت از ارزش های والای ایرانی-اسلامی به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لبیک گفتند و نام باشکوه «ایران» را با نثار جان خویش تا ابد بر سینه ی سنگی تاریخ، حک نمودند.
هفته دفاع مقدس؛ نماد عظمت، اقتدار، وحدت و همدلی ملت قهرمانی است که با بهره گیری از قدرت ایمان، ظرفیت ها و امکانات داخلی، دانش بومی و درایت و شجاعت ایرانی، دست چپاول غارتگران و مستکبران زمان را از سرزمین عزیزمان کوتاه کرد و شهامت، مردانگی و سلحشوری ایرانیان را به رخ جهانیان کشید.
اکنون برماست که سرود وحدت، همبستگی و وفاق ملی را در گوش فرزندان برومندمان زمزمه کنیم و آموزه های آنان را سرشار از اصول پهلوانی و مردانگی، صبر، استقامت، ایثار و ... نماییم.
بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ماست و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نیکوترین زمان برای چنین بزرگداشتی، هفته دفاع مقدس است. از اینرو، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و مکرم شهدا و ایثارگران، ملت شریف ایران اسلامی، همکاران محترم شبکه بانکی کشور و بویژه خانواده عزیز و بزرگ بانک مسکن تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان، عزت، سربلندی، اقتدار، پیشرفت و توسعه روزافزون کشور عزیزمان را مسألت می نمایم.
سید عباس حسینی
مدیر عامل بانک مسکن

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070402962
  • خبرنگار :