فرماندار:

پروژه‌های جهاد آبرسانی رزن با پیشرفت خوبی در حال انجام هستند

فرماندار رزن گفت: آبرسانی به روستاها همواره در دستور کار ما قرار دارد و پروژه‌های جهاد آبرسانی شهرستان با پیشرفت بسیار خوبی درحال انجام هستند.

علی اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از بهره‌برداری روز گذشته پروژه آبرسانی به روستای «قراکند» خبر داد و اظهار کرد: ۶۸۰۰ متر خط انتقال آب با اعتباری افزون‌بر ۶۰ میلیارد ریال در روستای قراکند برای آبرسانی به این روستا اجرا شده که دو میلیارد تومان آن توسط شورای روستا خیرین و اهالی روستا تامین شد.

وی تصریح کرد: در کنار کمک‌های اهالی و خیرین روستا و تلاش و همیاری دهیاری و شورای اسلامی روستا از خیری که چاه آب این پروژه را اهدا کردند تا اهالی روستای «قراکند» از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شوند، تقدیر می‌کنم.

فرماندار رزن در رابطه با پروژه آبرسانی به روستای قراکند، خاطرنشان کرد: اجرای خط برق به طول ۶۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان و تجهیز چاه با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد تومان به‌منظور طرح آبرسانی به این روستا انجام شده تا آب شرب پایدار و سالم در اختیار جمعیت ۶۰۰ نفری روستای قراکند، قرار بگیرد.

غفاری‌آثار اضافه کرد: برای اجرای این پروژه با مساعدت استاندار همدان و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تامین لوله آبرسانی به این روستا توسط حاج اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان ایران انجام گرفته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070402959
  • خبرنگار : 50037