استاندار سمنان خواستار شد

همکاری بانک‌های عامل در انتشار کتب و آثار مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار سمنان خواستار همکاری بانک‌های عامل این استان در انتشار آثار مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت شد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۴ مهر در نشست کارگروه دومین کنگره سه هزار شهید استان اظهار کرد: تکریم خانواده های معظم شهدای والامقام اقدامی ارزشمند و ماندگاری است که حتما با جدیت دنبال شود.‌

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت باد و خاطر شهدای والامقام گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس و در سطح شهرستانهای استان سمنان به انجام رسیده است که جای قدردانی و تشکر دارد.
وی از مدیران عامل بانک‌های استان سمنان خواست: تا در راستای چاپ کتب دفاع مقدس و سیره شهدا با ستاد کنگره همکاری کرده و تلاش کنند تا فرهنگ عنی دفاع مقدس بیش از پیش فراگیر شود.
استاندار سمنان اظهار کرد: هر چه در بحث مستند سازی فرهنگ دفاع مقدس و بویژه در حوزه نشر کتاب و تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی تلاش نمابیم ، این فرهنگ ارزشمند، ماندگارتر و موثرتر خواهد بود.
وی تاکید کرد: تکریم خانواده های معظم شهدای والامقام اقدامی ارزشمند و ماندگاری است که حتما با جدیت دنبال شود.‌

استاندار سمنان همچنین در جلسه شورای مسکن استان تاکید کرد: ادامه ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن با پیگیری و جدیت تمام به سرانجام خواهد رسید.

وی بر لزوم همراهی شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط تاکید و خاطرنشان کرد: در حوزه صدور پیش پروانه مانند گذشته اقدامات انجام شود.

استاندار سمنان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به طرح جوانی جمعیت اضافه کرد: آماده سازی اراضی لازم جهت اهدا به عزیزان واجد شرایط در حوزه جوانی جمعیت انجام شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070402957
  • خبرنگار :