رئیس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی سرعین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل ۴ مهر در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل تأثیر گذار در پیشبرد بهتر امور و ارایه خدمات مطلوب به مردم وجود هماهنگی و همکاری مابین مجموعه های قضایی است، گفت: تعامل در کنار حرکت در مسیر قانون موجب می شود هر دستگاهی وظایف ذاتی خود را بخوبی انجام دهد و ارایه خدمات به مردم تسهیل و تسریع یابد.

وی با بیان اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم، گفت: اهتمام جدی در پرداختن به شاخص‌های پیشگیری از وقوع جرم موجب کاهش تخلفات در تمامی حوزه‌ها به ویژه در بحث صیانت و حفاظت از حقوق عامه و بیت‌المال شده و در همه زمینه‌ها موجب کاهش ورودی پرونده به محاکم می‌شود.

کثیرلو با اشاره به ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، بر لزوم استفاده از فرصت‌های سازنده این فضا در آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و تثبیت امنیت روانی مردم با استفاده از تولید محتوا سازنده و متناسب با نیازمندی های روز جامعه تأکید کرد.

مقام عالی قضایی استان اردبیل همچنین به برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت و مبارزه جدی و قاطعانه با مظاهر فساد در تمامی حوزه ها تاکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند قاضی مهدی رحیمی نسب، قاضی محمد علی علایی بعنوان رئیس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070402952
  • خبرنگار : 30058