سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

مسئولان برای کسب رضایتمندی مردم بکوشند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از همه شهرداران شهرهای استان خواست که همکاری‌های مؤثر و عملیاتی خود با سازمان همیاری را افزایش داده و برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از عملکرد دولت و نظام در مفهوم کلان بکوشند.

تراب محمدی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن هشت سال جنگ تحمیلی گفت: آذربایجان شرقی تا به امروز ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب، تقدیم کرده است.

وی آسایش و امنیت ایران اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و اظهار کرد: به‌رغم دفاع رزمندگان ایرانی‌ در برابر ۸۶ کشور جهان در دوران جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

سرپرست استانداری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عملکرد سازمان همیاری در دوره مدیریت جدید این سازمان ابراز کرد: خدمت صادقانه و مجاهدانه و به شکل کارآمد، وظایف و اهداف سازمان همیاری در این دوره مشهود است که امیدواریم بیش از پیش ادامه داشته باشد.

محمدی از تمامی شهرداران شهرهای استان خواست که همکاری‌های مؤثر و عملیاتی خود با سازمان همیاری را افزایش داده و برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از عملکرد دولت و نظام در مفهوم کلان بکوشند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و دکتر مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی اظهار کرد: مسئولان، آقای مردم نیستند؛ بلکه خادم مردمند و نمود خدمت خالصانه خود به مردم را باید در عمل نشان دهند.

افزایش مشارکت شهرداری‌ها در موضوعات اجتماعی و فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که محمدی در این جلسه از شهرداران مطالبه کرد.

مرتضی موحدنیا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در جلسه گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری سازمان همیاری با شهرداری‌های استان، روند خوبی را در دوره مدیریت جدید، طی می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها باید در اولویت باشد افزود: رفع مشکلات شهرها، تلاش شبانه‌روزی‌ شهرداری‌ها را می‌طلبد.

وی همچنین بر اهمیت استفاده شهرداری‌ها و سازمان همیاری از فناوری‌های نوین و علم روز در تدوین شناسنامه املاک و تلاش برای ارزش‌افزایی بیشتر آن‌ها تأکید کرد.

مجتبی نورمحمدی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از تمایل سازمان به افزایش تعامل همه‌جانبه با شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که عقب‌ماندگی‌های گذشته در این زمینه را جبران کرده و با افزایش تعامل فیما بین با شهرداری‌ها به وظایف خود در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم عمل کنیم.

وی به تبیین بخش مهمی از عملکرد عمرانی سازمان در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا به امروز، شاهد انعقاد بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شهرداری‌های مختلف استان هستیم که حاکی از افزایش ۱۶۶ درصدی آن در مقایسه با سال گذشته است.

وی راه‌اندازی مجدد و اورهال سازی کارخانجات سازمان از جمله کارخانه آسفالت شبستر و ایلخچی و همچنین قطعات بتنی را از دیگر اقدامات مهم انجام شده برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه برخی از این کارخانجات بیش از ۱۵ سال بود که فعالیت نداشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: با راه‌اندازی و اورهال‌سازی کارخانجات آسفالت، میزان ریالی فروش آسفالت به شهرداری‌ها توسط سازمان، بیش از ۲۱۲ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070402922
  • خبرنگار :

برچسب‌ها