صدای مظلومان فلسطین

روایت‌سازی‌ها علیه رئیس‌جمهور ایران در شرایطی است که پزشکیان چه در جریان سفر به نیویورک و چه از ابتدای آغاز فعالیت‌های خود به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران با اتخاذ مواضع قاطع ضدصهیونیستی، نشان داده رویکرد دولت چهاردهم استمرار حمایت از محور مقاومت و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین است. براین اساس هم بود که مواضع ضدصهیونیستی پزشکیان در حاشیه برگزاری مجمع‌ عمومی سازمان‌ ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته ‌است.

به گزارش ایسنا، به نقل از همشهری، «رئیس‌جمهور ایران می‌گوید برای کاهش تنش با اسرائیل آماده است»؛ این جمله‌ای بود که خبرگزاری آمریکایی «بلومبرگ» از سخنان مسعود پزشکیان در دیدار با برخی مدیران رسانه‌های آمریکا منتشر کرد و به‌سرعت به کلیدواژه‌ای برای خبرسازی علیه رئیس‌جمهور تبدیل شد.
درحالی‌که پزشکیان در نشست با مدیران و خبرنگاران ارشد رسانه‌های آمریکایی به‌صراحت از نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی انتقاد و تأکید کرد که ترور شهید هنیه قطعا بدون‌پاسخ نخواهند ماند اما آنها کوشیدند با انتشار یک نقل‌قول با این مضمون که «ما آماده‌ایم تمام سلاح‌های خود را کنار بگذاریم، به شرطی که اسرائیل نیز آماده چنین کاری باشد»، مواضع قاطع و ضدصهیونیستی رئیس‌جمهور ایران را تحت‌تأثیر قرار دهند.

روایت‌سازی‌ها علیه رئیس‌جمهور ایران در شرایطی است که پزشکیان چه در جریان سفر به نیویورک و چه از ابتدای آغاز فعالیت‌های خود به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران با اتخاذ مواضع قاطع ضدصهیونیستی، نشان داده رویکرد دولت چهاردهم استمرار حمایت از محورمقاومت و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین است. براین اساس هم بود که مواضع ضدصهیونیستی پزشکیان در حاشیه برگزاری مجمع‌عمومی سازمان‌ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته ‌است.

مواضع ضدصهیونیستی در قلب آمریکا
محکومیت نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در غزه و جنایات اخیر در لبنان و همچنین لزوم اجماع‌جهانی برای متوقف کردن ماشین کشتار این رژیم در منطقه از اصلی‌ترین محورهای سخنان پزشکیان در حاشیه مجمع‌عمومی سازمان‌ملل بوده ‌است که در ادامه به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم.



‌راهبرد ضدصهیونیستی پزشکیان در مجامع داخلی
مواضع قاطع رئیس‌جمهور علیه رژیم‌صهیونیستی که بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای داشته، در شرایطی است که پزشکیان از ابتدای آغاز به‌کار دولت چهاردهم همواره بر ضرورت حمایت از محور مقاومت و مقابله با جنایات و تجاوزهای رژیم‌صهیونیستی تأکید کرده‌است که برخی از این مواضع را در ادامه می‌خوانید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403070402804
  • خبرنگار :