۸۵ پروژه خیرساز ‌توسط‌ خیرین سلامت در کردستان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان از تحقق ۸۵ پروژه عمده خیرساز در حوزه سلامت استان خبر داد.

مهدی مسیمر در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته زکات افزود: برخی از این پروژه ها به طور کامل از سوی خیران احداث شده و برخی دیگر هم با همکاری مشترک دانشگاه و خیران هزینه های احداث و بهره برداری آنها تامین شده است.

اظهارکرد: از جمله این پروژه ها می‌توان به ساخت بخش های بیمارستانی، مرکز درمان ناباوری بیمارستان بعثت، بخش دیالیز استان، بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت، همراه سرای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، خانه بهداشت، مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های فوریت های پزشکی، آمبولانس، دانشکده فضای مجازی و امور بین الملل و بخش ام آر ای و سایر پروژها درسطح استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه های خیرساز عمده باتوجه به وجود مراکز تخصصی وفوق تخصصی در سنندج احداث شده ادامه داد:انجام این پروژه های ارزشمند سبب شده است که ارجاع واعزام بیماران به خارج از استان کاهش یابد، هچنین باعث بالا بردن ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان با هدف ارتقاء سطح خدمات بهداشتی، درمانی و بالا بردن رضایت مردم خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان از همکاری هزار و ۷۰۰ خیر سلامت در استان خبر داد و همدلی و احسان در این کار پسندید را مسیری ارزشمند و مهم برای ترویج این فرهنگ انسان دوستانه و تاثیر برکات مثبت آن در زندگی فردی برشمرد.

مسیمر خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌تواند کمک های مردمی خود را با هر میزان و وجه به جهت تجمیع و تهیه ملزومات بخش های سلامت به شماره کارت مجمع خیرین سلامت، (۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۱۰) شماره کارت مجمع خیرین سلامت واریز کنند.

‌انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070402761
  • خبرنگار :