معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدا در خرم‌آباد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری یادواره شهدا در خرم‌آباد خبر داد.

امین آزادبخت در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری یادواره شهدا به مناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج خرم‌آباد و کانون فرهنگی مذهبی ولایت یادواره شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز لرستان برگزار می‌شود.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: در این مراسم که با حضور سرهنگ برامکی فرمانده بسج ناحیه خرم آباد برگزار خواهد شد. ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی از خانواده شهید دفاع مقدس علی عباس حسین پور تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

آزادبخت با بیان اینکه این یادواره چهارشنبه ۴ مهرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت خرم‌آباد واقع در میدان شمیران برگزار خواهد شد، اضافه کرد: هدف از برگزاری این یادواره، معرفی شهدا و خدمات ارزشمند آن‌ها در دوران ۸ سال دفاع مقدس به جامعه و نسل امروز است.

وی بیان کرد: شهیدان سال‌های دفاع مقدس، چراغ راه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و روشنگر مسیر امروز ما هستند. 

عشق به ولایت، وحدت، ایستادگی، ایمان و روحیه شهادت طلبی را از دلایل پیروزی ما بر استکبار جهانی دانست.

این مسئول تصریح کرد:  باید یاد و خاطره هشت سال رشادت رزمندگان و دلاور مردان دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود و این مهم یکی از وظایف فرهنگی مراکز علمی و دانشگاهی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: عشق به ولایت، وحدت، ایستادگی، ایمان و روحیه شهادت طلبی از دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302655
  • خبرنگار : 50176