مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم خبر داد

برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم لبنان در مساجد قم

 از برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم مظلوم لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مساجد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در  سخنانی با اشاره به تجاوزات و حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی و شرقی لبنان، گفت: در این شرایط سخت که ملت مظلوم لبنان در معرض حملات وحشیانه قرار گرفته است، بر ما لازم است دست دعا به سوی خداوند بالا بریم تا آن‌ها را حمایت کند و شر صهیونیست‌ها را از ایشان دفع کند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم مظلوم لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این پویش از که امشب(سه‌شنبه، ۳ مهرماه) تا غروب جمعه (۶ مهرماه) ادامه دارد، نمازگزاران در مساجد برای نجات مردم مظلوم لبنان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دعا می‌کنند.

حیدری ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم امشب در مساجد با قرائت دعای توسل و جوشن صغیر و اقامه نماز استغاثه به حضرت امام زمان(عج) برای نجات مردم مظلوم لبنان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دعا می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: همچنین در روز پنجشنبه ۵ مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل و صبح روز جمعه ۶ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با این نیت برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم درخواست می‌شود ضمن شرکت در این پویش، با تهیه فیلم و کلیپ یک دقیقه ای و ارسال در پیام رسان ایتا از طریق نشانی Kanoon_Qom@ در نشر و گسترش این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070302646
  • خبرنگار : 50455