سردار شاهوارپور: باید روند توسعه زیرساخت ورزش خوزستان ادامه پیدا کند

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر دولتی روی کار بیاید باید روند توسعه زیرساخت ورزش در استان خوزستان، ادامه پیدا کند.

سردار حسن شاهوارپور امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان در استانداری، اظهارکرد: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش تکلیف ما افشا و محکوم کردن این جنایات نابخشودنی و بی‌سابقه در غزه، فلسطین و لبنان است. ما حمایت خودمان را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام می‌کنیم و ان شاءالله هر چه سریع رژیم صهیونیستی به درک واصل شود.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: این هفته آغاز مقاومت جانانه ملتی مظلوم است که تنها با اتکا به خدا و اعتماد به نفس خود، هشت سال جانانه ایستادگی کرد و افتخار آفرید و بهترین جوانان خود را به میدان فرستاد و قهرمانانه ایستادگی کردند که به این اسطوره‌ها افتخار می‌کنیم. قهرمانان اصلی شهدا هستند و یادشان را گرامی می‌داریم. امروز هر اتفاقی برای پیشرفت کشور رقم می‌خورد را مدیون این ایستادگی و ایثار هستیم. ما به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.

سردار شاهوارپور افزود: امروز جوانان این مرز و بوم بازهم در راستای افتخارآفرینی برای این که پرچم مقدس بالا بماند، با اراده محکم تلاش و افتخارآفرینی می‌کنند تا مدال افتخار بر گردن شان باشد. مردم ما به این قهرمانان افتخار می‌کنند، البته در حق برخی عزیزان اجحاف کردند؛ صادق بیت سیاح برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی کرد ولی ناجوانمردانه حق او را ضایع کردند ولی او افتخارآور است.

او گفت: از تلاش‌ها برای توسعه زیرساخت ها نیز قدردانی می کنم. کارهای خوبی به ویژه در دولت شهید رییسی انجام شد و او نگاه بلندی در حوزه زیرساختی داشت و هر دولتی که روی کار بیاید باید روند توسعه زیرساخت ورزش در استان خوزستان، ادامه پیدا کند و ما هم کمک می کنیم.

سردارشاهوارپور گفت: در بخش ترغیب نوجوانان بخشی از کار به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بر می‌گردد و ورزش باید در این دستگاه‌ها جان بگیرد و این یک مطالبه است. ما در بسیج نیز در این زمینه خیلی تلاش می‌کنیم؛ بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی ساخته‌ایم که برای استفاده عموم است و در تلاشیم کمک کنیم تا کار دوستان ما در ورزش به خوبی تقویت شود و سکوهای موفقیت استان را بیشتر کنیم.

او بیان کرد: باشگاه‌های خوب و به نامی در ورزش خوزستان داریم و توقع داریم که این باشگاه‌ها به رشته‌های مدال آور کمک کنند. فوتبال خیلی به ندرت مقام می‌آورد و نیاز است رشته‌های مدال آور تقویت شوند تا اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302642
  • خبرنگار : 50228