۳۵ مدرسه به دانش‌آموزان گلستانی تحویل داده شد

مراسم افتتاح متمرکز ۳۵ مدرسه با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی در روستای چن سولی شهرستان آق‌قلا استان گلستان برگزار شد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح همزمان ۳۵ پروژه و یک مدرسه شش کلاسه خیرساز که با حمایت «آراز محمد کُر» در روستای «چن سبلی» شهرستان آق‌قلای به‌صورت برخط در محل مدرسه برگزار شد، بیان کرد: از همه خیران استان گلستان و مسئولانی که در این جلسه حضور دارند، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: بی‌شک ظرفیت خیران در این استان بی‌نظیر است، زیرا آنها الگویی برای جامعه و بخصوص نظام آموزش و پرورش محسوب می‌شوند. خیران، عاملان عالِم هستند و به آنها ادای احترام می‌کنم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ عملی ماندگارتر از کار خیر در نظام تعلیم و تربیت نیست، بیان کرد: مدرسه‌سازی بهترین مصداق صدقه جاریه در کشور است و ثواب آن بی‌شمار است.

کاظمی با اشاره به اینکه استان گلستان مصداق بارز وفاق و همدلی در کشور است، بیان کرد: در این استان کارهای بزرگی انجام شده است که به‌صورت ویژه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارهای اساسی انجام داده‌اند که می‌توان از برنامه‌های این استان به‌عنوان نمونه‌ای موفق، الگو گرفت و به سایر استان‌ها تسری داد.

در ابتدای این مراسم که با حضور علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان و فراهی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز استان و دیگر مسئولان استان برگزار شد، گزارشی از فرآیند انجام ۳۵ پروژه متمرکز، ۲۰۹ کلاس درس و اعتبار تخصیص‌یافته ارائه شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070302589
  • خبرنگار : 50604