استاندار مرکزی بر اهمیت استاندارد خوراک دام و طیور تاکید کرد

استاندار مرکزی با تاکید بر اهمیت استاندارد خوراک دام و طیور، گفت: نهادهای نظارتی مرتبط در این حوزه، نظارت ویژه داشته باشند.

فرزاد مخلص‌الائمه امروز (سوم مهر ماه) در شورای استاندارد استان مرکزی، اظهار کرد: آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی موظف به گرفتن مجوز از سازمان استاندارد هستند.

وی ادامه داد: خوراک دام و طیور اگر استاندارد نباشد، اثرات منفی بر تولیدات و سلامت مردم خواهد داشت و ضرورت دارد نهادهای نظارتی مرتبط بر این موضوع نظارت ویژه داشته باشند. 

استاندار مرکزی با بیان اینکه حوزه استاندارد سختی‌ها و حساسیت‌هایی دارد که در استان مرکزی به خوبی رعایت شده است، گفت: مجموعه دادگستری و دستگاه‌ قضایی همکار اداره‌ کل‌ استاندارد هستند و هم‌گام با استاندارد، نظارت گسترده‌ای داشته‌اند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه نهضت نان کامل، انقلابی در سبک زندگی و تغذیه مردم در کشور ایجاد کرد، بیان کرد: گفتمان نان کامل در کشور شکل گرفته که کار بسیار بزرگ و افتخارآفرینی برای استان است.

وی با اشاره به فعالیت ۹۰ نانوایی نان کامل در استان مرکزی، افزود: سازمان استاندارد می‌تواند در حوزه نان کامل، نقش‌آفرین و موثر باشد. توصیه می‌کنیم برای فتیر اراک نیز استانداردی تعیین شود. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070302586
  • خبرنگار : 50598