سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

مدیون جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس هستیم، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشور، به منظور دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب در صحنه‌های نبرد حضور یافتند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

عبدالحمید سرتیپی در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره‌کل صمت استان اظهار کرد: اعتقادات رزمندگان دفاع مقدس مظهر و تجلی ارزش‌های بسیار زیبایی بود که این موارد تمام شدنی نیست.

وی افزود: یکی از نکات مهم در خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس این است که رزمندگان اسلام برای منفعت طلبی در این عرصه حضور نیافتند و تنها با صداقت، اخلاص و از خودگذشتگی و با خلوص نیت به میدان آمدند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مادران و خانواده‌های شهدا در خلق آثار فراموش نشدنی و ماندگار در انقلاب اسلامی، اذعان کرد: امیدواریم نظام جمهوری اسلامی استوارتر از گذشته باشد و همواره به افق های متعالی‌تر دست یابد.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر این رزمندگان اسلام برای ما پشتیبان‌های معنوی هستند، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با اعتقادات قلبی که داشتند حماسه‌های بزرگی را در طول هشت سال دفاع مقدس به وجود آوردند که یاد و نام این عزیزان همواره باید گرامی داشته شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، در این همایش که به همت روابط عمومی اداره‌کل صمت استان آذربایجان‌شرقی و پایگاه مقاومت عمار یاسر و امور ایثارگران برگزار شد، علاوه بر سخنرانی کارشناسان حوزه فرهنگی دفاع مقدس، گروه سرود نوجوانان نیز برنامه‌های ویژه‌ای مربوط به دوران دفاع مقدس را اجرا کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070302573
  • خبرنگار :