رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

ایجاد مکان مناسب برای تخلیه فاضلاب شهری ضروری است

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ایجاد مکان مناسب برای تخلیه فاضلاب شهری در شهرستان ضروری است.

محمدرضا امانتچی امروز (سوم مهر ماه) در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده بروجرد که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آبیاری زمین‌های کشاورزی جنوب بروجرد با آب فاضلاب باعث بیماری‌هایی مانند سرطان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات زیادی برای ساماندهی ماشین‌های تخلیه فاضلاب در بروجرد انجام شده، اما به نتیجه نرسیده است، ادامه داد: از تخلیه فاضلاب شهری توسط خودروهای مربوط در منطقه جنوب باید جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: با توجه‌ به وجود زمین‌های کشاورزی در منطقه جنوب بروجرد و آبیاری زمین‌های کشاورزی با آب و فاضلاب، محصولات کشاورزی منطقه آلوده است.

امانتچی گفت: باید در تصفیه‌خانه بروجرد جایگاهی برای تخلیه فاضلاب شهری خودروها تعبیه شود تا از تخلیه فاضلاب شهری توسط خودروهای مربوط در زمین‌های کشاورزی جلوگیری شود.

وی انجام اقدامات سریع برای تخلیه فاضلاب شهری در مکان مناسب و بی‌خطرسازی آن را ضروری دانست و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب بروجرد باید برای رفع این مشکل اقدامات لازم را با سرعت انجام دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: پیگیری‌هایی برای رفع مشکل تخلیه فاضلاب شهری با شرکت آب و فاضلاب انجام‌ شده است که باید سریعاً انجام شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302531
  • خبرنگار : 50175