انتشار فراخوان همایش «حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی»

مدیریت پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزش هنر، معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر برای برگزاری همایش «حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، این همایش درصدد فراهم آوردن بستری مناسب برای نقد و بررسی مسائل و چالش‌های موجود در حوزه «حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» است.

دبیر علمی همایش مریم جلالی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر اجرایی آن فاطمه بنویدی، عضو هیات علمی فرهنگستان هنر است. 

محورهای اصلی همایش شامل: «مسائل و چالش‌های حقوق کودک و نوجوان»، «حقوق کودک و نوجوان در آفرینش‌های ادبی»، «حقوق کودک و نوجوان در حوزه نشر و رسانه»، «حقوق کودک و نوجوان در آثار دیداری»، «حقوق کودک و نوجوان در هنرهای نمایشی و سینما»، «رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر و سکوهای اشتراک‌گذاری و پخش زنده»، «حقوق کودک و نوجوان در هنرهای موسیقایی» و «مطالعات میان‌رشته‌ای حقوق کودک و نوجوان» است.

بر اساس آنچه که فرهنگستان هنر اعلام کرده است، علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد علمی فرصت دارند تا خلاصه مقالات خود را تا ۲۰ آذر ۱۴۰۳، منطبق با ساختار مقالات علمی پژوهشی به رایانامه همایش به نشانی education@honar.ac.ir ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۵۴۲۰۰ داخلی ۱۱۳۲ و ۱۱۱۱ تماس بگیرند.

این همایش دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ برگزارخواهد شد.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403070302526
  • خبرنگار : 71614

برچسب‌ها